jezelf laten flauwvallen *ploppen

[i]hallooo mensen.
ik heb een paar vraagjes;

#1 is jezelf laten flauwvallen slecht ?
#2 doe jij het wel eens?

waarom doei kdit;
je vergeet gewoon alles en dat voelt chill.

dankjee.[/i]

ik krijg hier echt heel veel slechte reacties op, sorrry daarvoor ik weet neit hoe je dit topic meot verwijderen anders had ik het wle gedaan ,

Ik ben juist bang om flauw te vallen en zou zoiets doms ook nooit doen voor de gein.

Dat is echt niet gezond denk ik.
En ook best wel een beetje raar.

En idd het is ook niet gezond, want hetgene wat jij doet is gewoon geen zuurstof meer bij je hersenen laten komen.

-

Expres geen zuurstof naar je hoofd laten is niet gezond.
En stel dat je niet meer terug komt na die 10 seconden?

Waarom verwijder je je bericht nou?

WTF?

Dan ben je best wel ziek volgens mij.
Doe je toch niet, is echt niet goed voor je!

Oké , ik zou dit niet eens uit durven te proberen
ben niet gek

Oooh dat is slecht voor je joh
Moet je echt niet doen

Flauwvallen vind ik echt het kutste gevoel in de wereld, zou het ook nooit vrijwillig doen.

Maarja, als jij je hersens wilt verpesten door regelmatig zuurstoftekort moet je vooral lekker doorgaan.

Waarom zou je daar in vredesnaam mee beginnen? en het is zo slecht voor je. Mja de consequenties moet je zelf maar ervaren die komen op langer termijn wel!

[i]@slaapmonster

by my in de wijk doen we het eieglyk allemaal het is een soort rage,
ik snap wel dat jullie het raar vinden hoor ,
[/i]

sorry hoor, maar blijkbaar heb je wel vaker zuurstof tekort gehad als je zulke topics plaatst. straks gaan meisjes dit doen (hoewel me dat raar lijkt maar goed) en gaat het helemaal fout! ik zou er zeker mee stoppen!

Rage??? Sorry hoor, maar ik heb ook wel eens verhalen gehoord dat ze dit voor de grap deden en dat er een bleef liggen. En dan? Dan is die “rage” vast niet zo cool meer als het leek.

Een rage?!
Mijn God, jouw hele buurt is ziek ziek ziek.

:crazy_face: