Jezelf irritant voelen

Stel ik doe iets met mijn beste vriendin… logeren of shoppen ofzo. Soms reageert ze dan een beetje afwezig/verveeld. (verder is het wel supergezellig en lachen enzo! Maar meestal als we beiden wat moe zijn) Dat soor dingen betrek ik dan heel erg op mezelff en mijn gedrag. Zo van “Oh ze reageert kortaf misschien ben ik wel irritant”. Terwijl het eigenlijk best voordehand ligt dat je na een dagje shoppen moe bent en niet even enthousiast kan doen. Ik spreek dit soort dingen niet uit, omdat ik dan júist irritant word doordat ik dat telkens vraag!

Iemand anders ook last van?

Ik soms ook wel… hihi

Ik heb hier ook wel soms last van. Ik vroeg een keer aan haar van: ‘Ben ik een beetje irritant bezig’? Zij zegt dan: ‘Huh nee, ik ben moe en ik was bang dat je mij irritant begon te vinden’. hahaha.

Ja ik ook helaas!

Ja! Heeeeel vaak, ook in de klas, en eigenlijk in elk soort contact dat ik heb met iemand :’)

Yup, herkenbaar.

ik heb dit ook heel erg, voel me áltijd irritant

Volgens mij hebben we dat allemaal weleens.

dat had ik vandaag nog. zo irritant! Maar we waren gewoon allebei moe. En ik weet ook wel, dat we geen vriendinnen waren geweest als ze mij irritant had gevonden, dus daarmee probeer ik mezelf rustig te houden :’).

ik betrap mezelf juist vaak op het tegenovergestelde, dat de ander erg irritant aan het doen is en dan ga ik me afwezig en verveeld gedragen (":

Ik ben altijd bang dat mensen me vervelend of irritant vinden, en denk altijd: ‘wat als ze alleen maar aardig tegen me doen omdat ze anders medelijden met me hebben, of om beleefd te zijn. Misschien vinden ze me wel heel vervelend’. Zelfs op dit forum denk ik dat soms (’:

Ik heb dat ook wel eens :frowning_face:

Jep ik ook!