Jezelf herkennen in een tv-persoonlijkheid.

Hee meiden!

Ik vroeg me af of jullie dat ook wel eens hebben, dat je een serie/film kijkt en je dan meteen denkt bij een personage “dat trekje heb ik ook… en dat ook… heee dat ook!”.

Lijkt me wel leuk dat als je dit ook hebt om te zeggen bij welk personage uit welke serie/film, en op welke vlakken jullie ongeveer gelijk zijn aan elkaar! (:

Luna Lovegood :'D. Het danserige/springerige lopen, vreemd denken, dromerigheid etc. En vast wel meer waar ik nu niet opkom.

En Evanna Lynch (actrice Luna Lovegood) zelf trouwens ook, als ik haar tweets lees denk ik ‘dit had ik kunnen bedenken’ :'D

The same here, haha. Leuk topic trouwens!

blair waldorf iemand die zich groter voor doet terwijl ze een klein hartje heeft

Elin, van de co assistent, haha, het meisje dat ALLES goed probeert te doen

Jess van New Girl denk ik vooral :’)
Blair Waldorf ook een beetje, maar alleen qua bitchy opmerkingen, zo ben ik als ik een pokkehumeur heb óf als ik iemand echt niet mag.

Niemand… volgens mij.

Sam van iCarly :’)

nee, maar serieus, behalve dat ik bijna geen vlees lust.

Ik heb echt geen idee.

Jess van New Girl. Ik ben ook zo’n debiel.

Ik heet nog Jess ook :grinning:

Effy van Skins wel een beetje. Die een beetje stoïcijnse uitdrukking met soms een wat onbereikbare lach, en dat sarcastische. En verder dat drugs- en drankgebruik ook wel. En qua kledingstijl ook denk ik.

Iedereen zegt dat ik op Sjors (heet ze zo?) van gtst lijk, qua uiterlijk en qua innerlijk. Maar ik heb nog nooit van m’n leven gtst gekeken, dus of het waar is? Guess I’ll never know :stuck_out_tongue:

Ik heb het eigenlijk niet echt bij mezelf, ik zie het meer bij vrienden of andere mensen in m’n omgeving haha.

Ik kan me in Cassie en Effy van Skins heel erg herkennen. Dat dromerige en de eetstoornis bij Cassie, denk ik. En bij Effy herken ik wel wat FUCKMEIFIMWRONG beschrijft, maar dat heb ik dan weer bij bepaalde mensen. Ja, dat herken ik toch wel heel erg.

Rory & Lorelai Gilmore van Gilmore Girls, ze praten net zo snel als ik :’). En ik herken wel meer trekjes van Rory, zoals de boekenobsessie en hoe ze aan het begin tegen Dean doet. xD

Ja ik twijfelde nog of ik Cassie ook zou noemen, maar klopt helemaal. Ook een beetje dat neurotische van Cassie heb ik ook.

Ik kan zo één, twee, drie niemand bedenken eigenlijk.