Jeukende bultjes na seks.

Hee meiden,

Even een vraagje… Als mijn vriend en ik seks hebben gehad, zitten we niet veel later allebei onder de rode bultjes op onze bovenbenen en onderbuik. De bultjes zijn te vergelijken met kippenvel, alleen dan jeukend.
Dit kan sowieso geen SOA ofzo zijn, want het is na een uurtje ofzo al weer weggetrokken. Het is wel erg vervelend… We hebben al zitten bedenken dat het zou kunnen komen door wrijving, door zweet, irritaties door te scheren, of zijn sperma.
Zijn er meer die hier last van hebben? Of weten jullie hoe we dit kunnen voorkomen?

ik denk dat het door wrijving en zweet komt en het daardoor gaat irriteren! en scheren kan natuurlijk ook.

Ga anders even naar de huisarts, die weet er vast meer over dan wij.

Precies wat ik ook dacht!

Inderdaad even huisarts. Het is een beetje vreemd dat jullie het allebei hebben!

dacht ik ook :slightly_smiling_face: ik zou hiervoor niet naar de huisarts gaan hoor zoals anderen zeggen… is gewoon beetje geirriteerd.

Oke, heel erg bedankt! Maar weten jullie misschien ook een manier om die bultjes te voorkomen? Of om de jeuk minder te maken?

voorkomen weet ik niet. Jeuk minder maken door er iets verkoelends als after sun op te doen?

warmte bultjes.
kan je niks tegen doen.

Klinkt als warmte bultjes.
Afkoelen met koud water.