Jeuk

Ik heb sinds een aantal dagen echt verschrikkelijke jeuk aan mijn vagina. Ook heb ik last van wit achtige afscheiding. Normaal heb ik dit ook wel, maar nu is het meer dan anders. Iemand ervaring mee?

Je gaat dood.
haha, oke sorry. niet echt in de mood, i guess.

Ga naar de dokter toe, want het kan een schimmelinfectie zijn. Is heel normaal, het overkomt bijna iedereen wel.Maar het is wel heel vervelend.

HAHAHA HOE GRAPPIG. Niet dus. Dit is een doodgewone vraag, geef dan ook gewoon antwoord.

Ik denk dat het misschien een schimmelinfectie is? Kijk of het blijft en als het blijft, kan je het best eens bij de dokter langsgaan.

Ik heb precies hetzelfde. Ben vanochtend naar de dokter geweest en bleek dat ik een schimmelinfectie heb en heb nu medicijnen. Ik raad je sterk aan om dat ook te doen!!

Wtf, doe normaal?

Ik durf dat echt niet. Punt 1 moet ik het dan ook aan mijn ouders vertellen en dan schaam ik me al dood. En ik heb ook nog een mannelijke dokter. En aan mijn vriend durf ik dat al helemaal niet te vertellen…

Je hoeft het ook niet tegen je ouders te zeggen! En ik zag er ook tegenop, maar ik heb het toch gedaan. En mannelijke of vrouwelijke dokter, het maakt niets uit. Je hoeft je bij hem echt niet te schamen. En als het een schimmelinfectie is, gaat het alleen maar erger worden.
En waarom durf je het niet tegen je vriend te zeggen? Het geen soa he.

Dat is dan jammer, met een schimmelinfectie moet je nou eenmaal naar de dokter. Met een beetje geluk hoeft hij niet eens te kijken en krijg je na de uitleg van je klachten meteen al een recept mee voor een medicijn.

Omdat het heel onhygiënisch over komt. Hoe heb jij het tegen je ouders verteld dan? Bij mij thuis praten we niet echt of zo…

Je kunt toch zelf de huisarts bellen en er heen gaan? Hoeven je ouders niks van te weten.

Je hoeft het idd niet aan je ouders te vertellen. En de dokter hoeft ook niet perse te kijken. Tenminste bij mij niet. Ik zei waar ik last van had, en toen gaf hij mij medicijnen. Maar als dat niet werkt moet hij de volgende keer wel kijken. Maar hij is een dokter hij heeft wel honderden vrouwen gezien dus je hoeft je nergens voor te schamen :slightly_smiling_face:

Kan het komen door de pil of zo? Want die slik ik nu sinds anderhalve maand dus ik dacht dat het misschien daar mee te maken had?

Maar het is niet onhygiënisch. Het kan iedereen overkomen. Het kan komen doordat je je vagina wast met zeep of omdat je in een bubbelbad hebt gezeten oid. Je kan het dus ook krijgen als je nog nooit seks hebt gehad.
Je kunt je vriend het toch wel gewoon vertellen? Het kan zijn dat hij het ook heeft, hoeft niet, maar kan wel.
Ik heb het mijn moeder wel verteld, maar wij zijn daar ook makkelijker is. Als jij het niet wilt vertellen, doe je het niet en bel je de dokter zelf. Hij heeft geheimhoudingsplicht.

ja daar kan het zeker door komen! Dan verandert de zuurtegraad van je vagina. Ben net van pil verwisseld en nu heb ik ook wat meer witte vloed en jeuk. Geen probleem, je vagina moet zich gewoon even aanwennen dat je aan de pil bent!

Dus dan zou het vanzelf weer over moeten gaan?
Kan een schimmelinfectie eigenlijk ook over gaan zonder behandeling?

Oja, ook heb ik op dit moment mijn menstruatie, ik weet niet of dat van belang is?

ooooh! Ik heb precies hetzelfde. Heb net deze maand een nieuwe pil, ben eergister ongesteld geworden en daarvoor ook echt veel witte vloed en ik heb altijd als ik ongesteld wordt dat het meer gaat jeuken. Kom waarschijnlijk gewoon doordat je zuurtegraad steeds verandert rond die tijd!

misschien komt het door ongesteld heid of schimmelinfectie , en bij die jeuk kan het gebeuren door het scheren?