Jeuk?!

Ik schaam me echt door dit bericht, maar ik heb af en toe jeuk aan mijn vagina. Ik heb nog nooit sex gehad, ik kan ook geen soa hebben want dat heeft mijn moeder ook niet en ik ben nog niet ongesteld geweest.
Ik heb daar jeuk een tijdje nadat ik zeg maar een beetje rond mijn clitoris ging (V_V), en dat is niet altijd. Ik wil het niet aan mijn moeder vertellen of naar de dokter want ernstig is het niet, maar ik wil gewoon weten wat dit is?
En als ik nat ben, komt er heeeeeeeeel af en toe een beetje wit slijm uit? Maar ik ben nog nooit ongesteld geweest…

wit slijm kan teken zijn dat je binneenkort ongesteld word en jeuk kan komen omdat het niet schoon is of je heb een gevoelige of te natte huid ofzo

maar wit slijm is normaal behalve als het egt heel vies ruikt

Jeuk kan ook komen door het scheren… weet niet of je dit doet.

het kan een schimmelinfectie zijn, dan heb je meestal jeuk, je vagina ziet er rood uit en je hebt dan volgens mij ook last van witte afscheiding en dat het niet zo fijn ruikt :stuck_out_tongue: maar het is niet ernstig hoor wees niet bang, je kan gwn een zalfje ofzo halen ervoor.

^ohja en dat kan voorkomen omdat je je vagina wast met zeep. ik weet niet of je dit wel doet…

Het ruikt niet echt lekker xDD
Zeep… Per ongeluk af en toe. Maar meestal doe ik dit niet.
Ik scheer niet.
Ik heb 2 van die dingen, maar me vagina is niet rood en heb er niet heel vaak last van.
Ik weet het niet. Derp.

Hm ik zou me er niet te veel zorgen om maken, dat witte is normaal als je nog ongesteld moet worden. Verder gewoon zorgen dat je je wast, maar niet met zeep. Maargoed dat weet je denk ik wel. Als het blijft irriteren dan kan je met je moeder praten of zelf naar de huisarts gaan. xo