Jeuk!

Hoi :flushed:

Ik heb de laatste tijd jeuk op mijn hoofd, maar het zijn geen luizen want dat heeft mijn moeder al nagekeken 3x ofzo. En ik gebruik ook al geen haarproducten meer zoals haarspray haar lak en mouse enzo. Maar weet iemand waar het aan kan liggen? aan het weer misschien?
en hoe kom ik er weer vanaf ?
Alvast bedank!

:flushed:

ehmmm schilvertjes?
dan is het roos… kan ook jeuken

Dat kan het ook niet zijn ik was mijn haar bijna elke dag met head en shoulders. maarja ik weet het ook niet

hee
dat heb ik ook gehad, ik ging mijn haar toen wassen met een speciale shampoo die ik bij zo´n natuur winkeltje moest halen. Het hielp wel, niet super goed maar wel minder. Ik vind het zelf ook een beetje debiel als je op je hoofd gaan krabben om de tien minuten, kijkt het net alsof je luizen hebt:P maarrrrr bij mij is het nu weg en ik hoef niet eens de shampoo meer te gebruiken.
Anders moet je het even bij de apotheek vragen of bij je dokter

succes !

Ja klopt dat vind ik ook altijd smerig als iemand om de 5 min op z’n hoofd krabt !:stuck_out_tongue: Maarja ik zal wel eens even kijken

okej succes :wink:

ik had ook eens keiveel last, ben naar de huisarts gegaan, was het een soort schimmelinfectie, kreeg speciale (knalroze!!!) shampoo voorgeschreven, en toen was het na een week weg :slightly_smiling_face:

Kan het ook niet allergie reactie zijn voor shampoo , gaat je hoofd ook van jeuken .

[i]'t kan ook psoriasis zijn, of iets in die richting
& dan werkt head&shoulders juist averechts;

't beste kan je gewoon even langs de dokter gaan :wink:[/i]

misschien heb je wel een hoofdsoa… :nauseated_face:

exceem? roos? (roos gaat niet altijd met head en shoulders weg hoor xD) of gewoon droge hoofdhuid?

psoriasis jeukt.

x.!

:grinning_face_with_smiling_eyes:

head & sholders helpt niet, zeggen er heeeeeel veel!
het zijn wss gewoon dode huidcellen.
geoon even bij je drogist vragen.

Hoezo; ‘‘zeggen er veel’’
Bedoel je dat veel mensen zeggen dat het wel werkt? Want, like, het ís ook anti-roos shampoo :'D

Kan ook dat je hoofdhuid verbrand is had ik namelijk een keer.

Maareh waarom staat dit dan bij CreaBea??

ahh, daar heb ik ook last van! zwaaaar irritant!
en als ik eenmaal aan het krabben ben krijg ik allemaal roos/ schilvertjes…
bij mij ook al zooo vaak gecontroleert op luizen maar dat zijn het niet,
anti-roos shampoo werkt ook niet bij mij…

Ik ook, en van anti-roos shampoo gaat mijn haar helemaal pluizen, maar ik moet wel, met mijn normale shampoo (Syoss) word het alles verdriedubbelvoudigd >.<

Niet stom bedoeld eah, maar waarom staat dit bij de catogorie creatief?? xd