Jeuk.

Hee !!
Ik Heb echt een dringende vraag!
Ik weet dat er al super veel topics over zijn, maar ik wil nu snel antwoord.
Als ik me van onder scheer, dan krijg ik heel snel bultjes, en het jeukt enorm! heeft iemand misschien een goeie tip?
en heeft bodylotion zin?
Alvast Bedankt.

Dikkekus. <3

nee bodylotion iriteerd, em ja schoon mesje scheren, eerst met de haar mee dan tegen, en em als het echt jeukt en niemand hoeft je zonder onderbroekje te zien zinkzalf/luierzalf helpt perfect! maar is wel witachtigXD

sterkte en nja als je vaak scheert jeukt het echt nie meer, heb ik ook last van gehad :wink:

Scheer met de haargroeirichting mee dan irriteer je de huid niet

Na het scheren moet je er talkpoeder op doen. Werkt echt!

Oke ! Dankjewel! Ik Ga het Proberen ='D

oe ja da ook ik heb er zelf een van de etos, menthol poeder heet het dan… maar doe ik laatste tijd nie zo vaak meer weeet nie waarom…

Toen ik die titel las dacht ik aan m’n ex. Als ie leuk zei, dan zei hij jeuk, want hij kan de L niet uitspreken. Damn.

Maare idd met de haargroeirichting mee scheren!

ik ga alles eventjes een keer uitproberen, =D en dan zie ik vanzelf wel wat helpt. Heel erg bedankt iniedergeval. ;’]

Haha! Dat kan ook. [a’] Ik scheer altijd wel met de haarrichting mee, alleen krijg toch bultjes?

Oh okee, ik niet zo erg.
Maar succes ermee :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

babyzalf. Sudocrem.
die gebruik ik altijd.
helpt goed :wink:

Heb je wel een goed mesje?
Als je mesje oud is krijg je bultjes en jeuk.
Scrubben na het scheren vernieuwd de geschoren huid en voorkomt bultjes.
Niet droogscheren is ook iets wat helpt.
Bodylotion erop smeren veroorzaakt juist jeuk!

Zoekfunctie gebruiken! En als je weet dat er topics zijn niet nog een topic openen, in die andere topics is het antwoord al lang gegeven!