jeuk

X

Als je het veilig hebt gedaan lijkt het me sterk dat je een SOA hebt. Een schimmelinfectie kan, maar het kan ook gewoon irritatie of een wondje zijn. Smeer wat vaseline er op en wacht een paar dagen af. Als het dan nog niet over is kun je het beste naar de huisarts gaan.

^Dit

Je hoeft je niet gelijk zo druk te maken hoor. Het kan gewoon een kleine irritatie zijn, je lichaam is het immers nog niet gewent dat het in aanraking komt met een ander lichaam. Dus waarschijnlijk is dat de reden van de jeuk.

Je deed het veilig, dus een SOA zal het niet zijn. Een schimmelinfectie zorgt vaak voor ernstige jeuk en vaak ook voor meer afscheiding. Als dat niet het geval is hoef je je daar ook geen zorgen over te maken.

Wacht het een paar dagen af, grote kans dat het wegtrekt.

hoelang duurt dat ongeveer want jeuk en irrteert me echt

Ik denk dat het een schimmelinfectie is. Heb je ook last van afscheiding?
Ik zou het nog even aanzien en anders naar de dokter gaan

booh wordt er gek van !!!

Heeft je huisarts een inloopspreekuur? Dan kan je daar langsgaan. Gaat sneller dan een afspraak maken. En als het dan een schimmelinfectie blijkt te zijn kan hij je er iets tegen geven.

Heb je je niet gewoon pas geschoren voordat je dacht dat het ging doen, haartjes kriebelen namelijk ook.

hi meiden,
de jeuk is minder maar nog niet weg.
had morgen zowiezo afspraak bij de dokter moet ik het gaan vragen over de schimmel infectie ? of niet schaam me er wel voor :frowning_face:

Ja moet je gewoon vragen. Bijna iedere vrouw krijgt wel eens een schimmelinfectie. Dit komt door een hormonale schommeling, bijvoorbeeld door stress of de pil… helemaal niet aan jou te wijten dus… Je hoeft je er echt niet voor te schamen. Heb je ook korrelige afscheiding?

wat is korralig beetje geel achtig wel ja ik gebruik elke dag een inlegkruisje

Van inlegkruisjes kan je ook een schimmelinfectie krijgen
En misschien ben je allergisch voor latex dat je daardoor jeuk hebt.
Gewoon even de dokter vragen.
Niks om je voor te schamen.