Hoi!
Ik heb een vraagje. Ik denk dat het nu onderhand al een jaar is dat er een heel raar uitslag-iets op mijn ene voet is begonnen. Het jeukte in het begin alleen een beetje, dus het boeide me allemaal niet zo. De jeuk is met de tijd véél erger geworden en nu is die hele linkervoet verneukt. De jeuk is onbeschrijflijk, ik moet minutenlang krabben om het te stoppen. Doordat ik het dus krab, ligt die voet open en heb ik altijd wondjes en bloed. Het is een soort van vicieuze cirkel. Door het krabben, verergert de uitslag waardoor het nog meer gaat jeuken. En als het jeukt móet ik krabben.
Nu is het sinds een maand of 4 ook beginnen ‘uit te breiden’ over mijn linker-onder-been. Daar heb ik steeds vaker jeuk en dus steeds vaker uitslag.
Nu is het ook de beurt aan mijn rechtervoet die heel vaak begint te jeuken en dus in no-time ook verneukt zal worden.
Mijn handen jeuken élke dag, vooral tussen mijn vingers: het doet pijn en ik heb overal velletjes en eelt.
Ben al eerder naar de dokter geweest hiermee, maar die gaf me een zalfje en dat hielp niet. Deze week ga ik nog een keer, hoop echt dat er wat uitkomt.
Het enige wat ik wil weten: is er IEMAND die hetzelfde heeft als ik?
Ik ben echt doodsbang, want ik kom niks op internet tegen dat ‘overeenkomt’ met wat ik heb…