Jeuk door zwitsal?

Ongeveer 3 weken geleden ging ik op vakantie, daarvoor ging ik nog wat van die handige mini-shampoos kopen.
Als baby nooit problemen mee gehad, maar direct na het wassen kreeg ik echt ongelofelijk jeuk in m’n haar/ op hoofdhuid…
Nu 3 weken later is de jeuk niet weg of minder geworden!

Iemand ervaring/tips?
x

Ik heb het trouwens op die mini-shampoos van Zwitsal

Geen ervaring mee… Misschien even naar de kapper of de dokter? En weet je heel zeker dat het van de shampoo komt?

Niet helemaal zeker natuurlijk, maar wel verdacht dat het gelijk daarna kwam.

Ik heb dat ook een tijdje gehad, (niet door zwitstal maar dat het jeukte) maar lijkt me vreemd dat het door zwitsal komt, dat is toch hypo-allergeen?

het ligt niet aan zwitsal denk ik, want dat is inderdaad hypo allergeen!
verder heb ik geen idee hoe dat zou komen…

misschien moet je je even controleren op luizen, dat kan je gewoon opgelopen hebben! :wink:
Niks ergs aan!
En als dat het niet is, eventjes naar de dokter misschien?

ik ben allergisch voor zwitsal, krijg ik dikke ogen van en jeuk; maar dat had ik ook van sommige shampoos…
oftwel; je hebt niks aan mij :’)
upje

maar je kan dus wel allergisch zijn voor zwitsal; baby’s krijgen meestal rode plekken en het bijt…
maar bij jou jeukt t net zoals bij mij… geen dikke ogen?
het kan dus wel door zwitsal komen;)

uhmmm… niet slecht bedoeld maar wat dacht je van luizen :face_with_raised_eyebrow:
het kan hoor!

het is gewoon slecht wat je hebt gebruikt want het is babyshampoo, in die shampoo’s doen ze een speciaal stofje voor de hoofdhuid want die is bij baby’s nog niet goed ontwikkeld, daar zal het waarschijnlijk aan liggen (;

[althans dat verhaal heb ik al meerdere keren gehoord en schijnbaar is het zo]

nah ik gebruik het ook altijd. omdat ik niet tegen shampoo kan… nooit last van gehad hoor.

je kan denk ik niet meer doen dan die shampoo niet meer gebruiken? en luizen… laat t ff checke maar ik denk t nie:P