Jeuk aan vagina & lastvan urine verlies.

Hee girls!

Ik heb al een tijdje last ( 1,5 jaar… ) van jeuk aan mijn vagina, en daarnaast urine verlies.
ik ben nog maagd, dus een soa kan het niet zijn,
ik ga op tijd naar de wc.
dus ik verlies ook niet urine omdat ik het ophou.
ik draag sinds een halfjaar geen inlegkruisjes meer ( dat deed ik eerst omdat ik urine verloor, maar de dokter vertelde dat de jeuk verergerd dan… )

ik weet niet wat ik er tegen moet doen,
en zo .
en wat het kan zijn

herkenbaar?

liefs,

naar de dokter gaan

ik heb ook eens last gehad van dat ik jeuk had bij mijn vagina… dat bleek schimmel infectie te zijn.
en ik heb het ook vaak bij ongesteldheid als ik maandverband draag. maar dan is het daarna ook weer weg.

Ik heb dat ook af en toe, en dan echt hevig en dan is het weer weg. Erg vervelend en ik weet niet hoe ik het verhelpt -heb al 2 soa tests gedaan-

ja maar ik heb het al 3x laten testen bij de dokter…
en er kwam steeds niets uit.

Ik heb volgens mij ooit wel eens ergens gelezen dat je dan je bekenbodemspieren moet trainen, en ik zou nog eens naar de dokter gaan. Ik keek net even op deze site:

http://www.urine-incontin…vrouwen-incontinentie.asp

en het kan dus ook door stress komen

@ HEARTxCORE

dankjewel!
hahah, ik weet de oorzaak door jou ook,
stress,
ik leef in stress. ;o

is het zeker urine? (zal wel dan) het kan namelijk ook afscheiding zijn maar dat komt uit je vagina. hmm ik zou zeggen naar de dokter

naar de dokter gaan en een verklaring eisen haha :stuck_out_tongue:
nee sorry ik weet ook niet waarom je last kan hebben van urine verlies. de verklaring van een jeukende vagina (door de inlegkruisjes o.a.) klinkt wel logisch. ik weet wel dat veel vrouwen en meiden urine verlies hebben.
kijk anders even op google wat het eventueel kan zijn en maak een afspraak bij de dokter :slightly_smiling_face:

de titel doet me denken aan een ander topic dat een tijdje terug bij Lifestyle stond. JEUK AAN KUT. sorrysorry haha.

OT. wat anderen zeggen: dokter.

K heb dr ook wel eens last van, maar k wil eigenlijk liever niet naar de dokter want k wil gewoon niet dat die uitgebreid naar mn kut gaat lopen kijken, om t maar ff groff te zeggen haha

En is het bij jullie al verholpen, en zo ja hoe?

+ 1…

Loop je daar al 1,5 jaar mee rond?!!?!? Naar de dokter!