Jeugdzorg?

Heey heey,
Ik vroeg me af of iemand hier een keer te maken heeft gehad met jeugdzorg…? Ik ben zelf 17 en heb woensdag een afspraak. Wil graag weten wat ik er van kan verwachten.

xxx Kath.

Jeugdzorg…

Ik heb er ervaring mee.
Ik heb een tijdje bij de psycholoog daar gezeten.
Ze zyn daar onwijs aardig!

x

Ben ook al eerder bij een psycholoog geweest maar ging niet echt super. Nu dan toch echt jeugdzorg… Heb nogal de zenuwen voor t eerste gesprek…

Had ik ook!

Maar als je er eenmaal bent… valt het wel mee. :slightly_smiling_face:

Sterkte en Succes!

xx

Ik heb er zelf geen ervaring mee.
Ik wens je veel succes en sterkte!

Zou je ook willen vertellen waarom je daarheen moet of wil je dat liever niet zomaar?

globaal is het zo dat mijn vader niet zo lief voor me is. Daardoor heb ik beetje een minderwaardigheidscompex eb dat heeft gezorgd voor een beetje losbolligheid bij de niet zo brave kathlin. En nu is mama bezorgd voor de 2e x… En moet ik naar jeugdzorg… Dat is het globaal. Thnx voor t support!

Ik zie ze elke week 2 keer :pensive:;;
t Is wel redelijk, maar t ligt eraan waarom je er heen gaat.

Oh ik zie waarom je er heen gaat. Nou, moet toch wel lukken denk ik? =)
Ik zie eigenlijk (naar wat je nu geschreven hebt) niet waarom t niet goed kan komen.
Ik wens je iig heel veel succes, ik heb wel steun gehad aan mijn psychiaters, maar ze hebben me ook flink laten zitten een jaar. Dus t ligt er ook eigenlijk maar aan wie je treft.

Nou ik hoop zo snel mogelijk goed. Ben al 17 en op mn 18e vlieg ik er uit… Kom je in t volwassenen cirquit en dat schijnt nogal lastig te zijn. Het komt ook wel goed met me, ben ik van overtuigd. Moet alleen weer een beetje de oude worden.

ik moet eigenlyk ook naar de jeugdzorg. maar zie er ZO tegenop.
ik had laatst een afspraak eerst met myn dokter, maar ik heb myn moeder gedwongen hem af te bellen.
ik wil dat écht niet… :frowning_face: