jeugdfoto's

dagdag!

ik en m’n vriendin willen graag een cadeau geven voor een andere vriendin en we
hebben via haar mama aan grappig jeugdfoto’s van haar gekomen :slightly_smiling_face:

maar nu zijn we dus een beetje inspiratieloos omdat we niet goed weten wat voor
leuks we ermee kunnen doen :s

ideetjes zijn altijd welkom :slightly_smiling_face:

up!

niemand?

Misschien een leuk fotoboek maken waar je ook foto’s bijplakt van jou en je vriendin toen jullie klein waren? En dan van jong naar oud (hoe jullie nu zijn ) en dan leuk versieren enzo, een soort vriendinnenboek!

het zijn foto’s van haar alleen :s

Ja snap ik, maar jij en je vriendin zullen toch ook wel foto’s hebben van toen jullie klein waren? Die kun je er dan bij plakken, als je snapt wat ik bedoel. En anders kun je ook gewoon een album beplakken met allemaal dingen over jullie vriendschap, en dan 1 pagina maken met ‘Vanaf dat we klein zijn’ en dan daar haar foto’s erop plakken.

nee die hebben we niet :’(

Ahw, maar dan zou je alsnog een album kunnen maken over jullie vriendschap, dat andere idee wat ik zeg maar had.

een doos helemaal beplakken met foto´s van haar, en dan daar nog cadeautjes in doen (als je die nog gaat kopen)
of de foto`s op allemaal verschillende ballonnen plakken en dan geef je er iets scherps bij dat ze de ballonnen kapot moet prikken en in de ballonnen doe je dan bijvoorbeeld confetti of je knipt hartjes uit, en dan doe je er ook een briefje in waar je wat leuks op hebt geschreven.
misschien dat je hier wat mee kon, succes!

Wie heeft er nou geen foto’s van toen ze klein was?

Maar probeer die foto’s chronologisch op te plakken en er leuke teksten bij te zetten. Of doe de kakhiel stijl (ik denk dat je die plaatjes wel kent) en haar dan gekke dingen laten zeggen.

Je kunt een leuke collage maken? Of iets wat ik net heb bedacht. :cold_sweat:

Foto’s inscannen, weet je hoe dat moet? En dan kun je allemaal leuke dingentjes bestellen op vistaprint, fotoboek, leuke mok. En dan wat Bregje ook al zei. Leuk een doos versieren en dan daar de cadeautjes in doen. En misschien je er tussen in ook nog leuke beautydingen doen? Monstertjes van parfum, een leuk lipglosje, of iets anders waar zij van houdt.

Succes ermee!

Site: http://www.vistaprint.nl/vp/welcome.aspx?xnav=welcomeback&rd=1

Ik heb niet veel foto’s van toen ik klein was, maar dat komt vooral omdat mijn ouders zijn gescheiden toen ik 4 was en ik denk dat er toen veel is kwijt geraakt/er niet veel foto’s zijn gemaakt

Ik denk gewoon dat ze, net als mijn kinderfoto’s, in een schoenendoos/schoenendozen op zolder of een andere bergplaats liggen.