Jeugdcriminaliteit onder autoch- en allochtonen

1. Wat zijn de cijfers en ontwikkelingen wat betreft de jeugdcriminaliteit in Nederland bij allochtone en autochtone jongeren in de periodes 1994-1995, 1999-2000, 2004-2005 en 2009-2010?

Okee, hier heb ik dus overmorgen een presentatie over. Maar ik weet echt niet meer waar ik kan zoeken. Heel google afgespeurd naar goede sites maar ik kan gewoon niks NIKS vinden. Ja, wel iets van het CBS maar daar kan ik ook niet genoeg mee. Wie kan mij alsjeblieft helpen om hier info over te zoeken? (:

xxx

Geen flauw idee! Sorry mijn kennis stopt bij google :cold_sweat:

Moet je per see deze vraag beantwoorden of mag je hem nog een beetje veranderen?

~~

Tja, google verder weet ik het ook niet.
Als je wat eerder eraan was begonnen had je ook het CBS kunnen mailen of bellen en dan hadden zij je concrete cijfers gegeven.

is idd moeilijk!
waarom heb je dit onderwerp gekozen?

Dit is wel een paar jaar oud maar misschien heb je er iets aan?
http://www.cbs.nl/NR/rdonlyres/FA26E32C-250B-4D1D-B3B9-35085B6C48BC/0/2005verdachtvancriminaliteit.pdf

Ik zou inderdaad zeggen het CBS, volgens mij is dat de enige betrouwbare bron met dat soort informatieā€¦ Anders zou je ze kunnen mailen of ze nog meer informatie hebben, of nog andere websites weten?

Je had er eerder aan moeten beginnen.