Hallo iedereen! Ik ben op zoek naar een goede camping om samen met mijn vriendinnen (14 tot 16 jaar) in de meivakantie naartoe te gaan, maar alle campings die ik vind, zijn pas vanaf 16 jaar. Weet één van jullie misschien een camping waar kinderen van 14 worden toegelaten? (De jongste van ons is namelijk nog net geen vijftien)
Alvast bedankt!
-Nova
Ik vraag mij af of die bestaan.
Ja, ik dus ook. Daarom vraag ik het…
Moeten jullie je allemaal identificeren dan? Of zal de reservering op 1 naam staan? Dan kun je gewoon je 16-jarige vriendin(nen) laten reserveren toch?
Of anders jullie ouders de camping laten bellen dat het wat hun betreft ok is en dat ze op de hoogte zijn van jullie plannen. Wellicht dat de camping het dan wel goed vind? Idunno. Succes!
^ er zijn vaak regels.
Mijn vriendinnen en ik wilde toen we 19/20 waren ook naar landal en dergelijke maar dat mocht niet want het was pas toegestaan als iemand 21 of ouder was :’)
Als ze het wilden controleren mochten ze ons zonder ons geld terug te geven de deur wijzen dus ik zal daar wel voorzichtig mee zijn.
Je kan bijv. ook een reservring op de naam van een ouder doen en dat deze je dan eventueel brengt en dat hij/zij alles regelt en je je kop niet laat zien bij de servicebalie