Jeugdboeken leeftijd 12-17

Hoi allemaal!
Laatst heb ik mijn boekenkast opgeruimd, en ik heb toen veel boeken gevonden die ik regelmatig las toen ik wat jonger was. Nu ben ik inmiddels te oud voor deze boeken geworden, maar ik vroeg me af of er hier interesse is in deze boeken, want als dit het geval is, zal ik ze vandaag allemaal goed op de foto zetten en te koop aanbieden. Het gaat hier om boeken van o.a. Francine Oomen (Hoe overleef ik… serie), Carry Slee (o.a. Timboektoe serie), Niki Smit (100%… serie), Marion van de Coolwijk (MZZLmeiden serie) en Maren Stoffels (o.a. Piercings&Parels serie).
Het grootste deel van deze boeken is nog zo onbeschadigd dat je ze als het ware cadeau zou kunnen geven. In de winkel kun je deze boeken kopen voor ongeveer 15 euro per stuk, en ik denk aan een prijs van ± 7 euro per boek.
Nu is mijn vraag dus of er hier meiden zijn die oprecht interesse hebben in zulke boeken, en als er genoeg interesse blijkt, zal ik vandaag nog foto’s maken en hier publiceren. Ik hoor graag van jullie! (:

Je moet eerst foto’s hebben, daarna mag er pas een topic geopend worden. En verder kun je boeken ook goed verkopen op bol.com en marktplaats

^Ze vraagt alleen maar of er interesse in is, voordat ze overal foto’s van gaat maken, wat ik kan begrijpen.

Ik wil eerst weten of er wel interesse is voor deze boeken, aangezien er niet veel verkooptopics zijn voor boeken hier. En ja, dat klopt, maar dat is toch ook het geval met alle andere dingen die hier in de verkooptopics worden aangeboden? Kleding en sieraden kun je toch ook verkopen op marktplaats? (:

Ik denk dat er opzich wel interesse is, maar niet als je 7 euro per boek gaat vragen. het blijft tweedehands, hoe mooi ze ook nog zijn.

Ja, dan kan je ze denk ik beter naar de Slegte/een andere tweedehands boekenwinkel brengen, dan krijg je er meer voor terug denk ik!

Hmm, oké, wat denk jij dat een betere prijs zou zijn? Rond de 5 euro? Het zijn toch wel hele populaire boeken die ook gewoon nog in de winkel te koop zijn, dus ik denk dat ik minder dan 5 euro toch wel echt te weinig vind…