Jeugd 'The Voice'

Stel dat er een speciale jeugdversie van The Voice Of Holland zou komen, zou jij dat leuk vinden? Hetzelfde als de normale Voice, maar dan voor de leeftijd twaalf tot en met zestien.
Echt gewoon helemaal hetzelfde, ook gewoon normale liedjes, maar dan voor een jongere leeftijd.

Zou je zelf meedoen of iemand opgeven?

Ik zou mezelf wel willen opgeven alleen erg ver zou ik niet komen, denk ik zo. :slightly_smiling_face:

Zou bang worden dat het een soort van Kinderen voor Kinderen of Junior Songfestival zou worden.

Nee, bedankt.

nee.

wordt SCHIJTziek van al die zangprogramma’s :’’)

Nee alsjeblieft niet. Er zijn al genoeg van dat soort programma’s…

the voice faalt.
ze sjoemelen allemaal met die cijfers en met contracten enzo
kim moest winnen:S

ik ook ja xd.

De audities van X-Factor komen binnekort op tv, maar ik ben er zo klaar mee.
En dan gaan ze zeuren vanwege de lage kijkcijfers,pff.

Dit dus. (Y)

Ik vind The Voice in ieder geval van betere kwaliteit dan Xfactor en Popstars. Als je ziet wat daar allemaal langskomt :expressionless: Ik zeg dus: vervang xfactor en popstars door 1 voice of holland junior oid.

Er zijn geen talenten meer, en als ze er wel zijn is er gewoon geen plek meer. Ik kijk het niet, het is onzin met die kijkcijfer wedstrijd de hele tijd. Voor jongen kinderen vind ik geen goed idee, kinderen horen een jeugd te hebben en 16jarige hun opleiding af te maken. Dan ben je 2 jaar beroemd maar daarna niet meer en heb je geen diploma.

Haha, ik vind de audities altijd het leukst met al die rare figuren. :grinning_face_with_smiling_eyes:

nee want dan worden die kindjes of een flop
of weer zo’n kindsterretje, maar die maken het in nederland niet echt
dus…

Ja, ik ook, maar op een gegeven moment begint dat gewoon te vervelen.

asjeblieft niet. the voice of holland vind ik leuk, maar niet voor mini mensjes.

idols was nog speciaal en inig in zijn soort, nu is er popstars, xfactor, the voice en dat allemaal tegelijk, ik vind het maar vervelend worden…

Brr net als junior songfestival, vind ik ook altijd zo lelijk… Laat die stemmen gewoon volwassen worden en doe dan ergens aan mee.
Ik vind trouwens tvoh nog wel leuk, maar heb het helemaal gehad met idols, xfactor,popstars al die shit.

ik ook, god zeg :’)