Jersey Shore online?

Hoi meiden!

Misschien hebben jullie al gelezen over Jersey Shore
http://www.girlscene.nl/l…a/2010/maart/jersey_shore

Ik vroeg me dus af waar ik dit online kon kijken?
want via de site van mtv gaat het niet, want dat kan alleen als je in amerika woont ofzo. en ik heb ook al gegoogled maar ik kom er niet uit!
:S

alvast bedankt! (:

http://www.yidio.com/show/jersey-shore Geen idee of hij het doet.

upje ik wil het ook weten.
@ DeGeniaalste: nee volgens mij werkt dat niet! :open_mouth:

Bij mij doet die site van mtv.com het wel.

Dat wil ik ook wel weten want de site van mtv doet het bij mij ook niet, dus upje

ja stom is dat he, dat je het niet gewoon op mtv kan kijken!
eigenlijk is dit gewoon een upje

Ik kan gewoon op MTV kijken hoor…

ja ik kon de 1e aflevering ook gewoon kijken gisteren.
maar de rest niet, heel raar!

juist, daar kom ik nu dus ook achter…

ik kon 1 maand geleden Jersey Shore nog gewoon kijken! alle afleveringen… nu wilde ik gisteren aflevering 18 kijken zeggen ze ineens dat deze niet beschikbaar is voor mijn land.

ik denk dat ze dit 1/2 weken geleden gedaan hebben. dat betekend dat het waarschijnlijk ook in Nederland te zien gaat worden. dan heeft nederland die rechten gekocht en mogen ze het niet meer gratis uitzenden geloof ik

x

Nee maar dit was nog nooit dat je het niet kon kijken als je niet in amerika woont maar pas sinds kort en echt heel veel mensen klagen erover op mtv.com dus misschien halen ze het weg hoop ik.
Want ik volgde echt veel progamma’s wat nu dus niet meer kan zoals
16 & pregnant seizoen 2.
America’s best dance crew seizoen 5 terwijl ze in Nederland pas zondag seizoen 3 gaan uitzenden.
The real world Washington

Ik heb alle afleveringen van Jersey Shore al gezien ik dacht eerst ookdat het stom zou zijn ofzo maar het is echt leuk.
Die snookie word gewoon in dr gezicht geslagen door een man :expressionless:
&& JWOWW ik vind haar wel leukste meisje :stuck_out_tongue:

Jaa ik hoop dat ze dat weghalen hoor, want ik keek ook echt heel veel programma’s op mtv.com die nog niet in nederland te zien waren.

buhhhhhhhhhhhhhhhhh, spoilers! ;/
Aangezien dat gister pas op tv was…
Maar ik ben seizoen 1 aan het downloaden, hij is nu op 70%… Ik hoop dat ie het doet ;x

misschien helpt www.casttv.com ?

Seizoen 2 van Jersey Shore is al te zien op mtv.com.
Echt stom dat Angelina er weer is.

uppp!
iemand een site waar je online kunt kijken?

Gewoon mtv.nl

Mtv.com voor seizoen 2.
&& ik vind die seizoen nu al geweldig, I (L) JWOWW ‘‘you can stay and get your ass beat, you can stay and get your ass beat, YOU CAN STAY AND GET YOUR FUCKING ASS BEAT, imma make you sweat it out’’ hahah geweldig toen ze zo tegne angelina ging praten.

Is seizoen 2 ook met die mensen?

Ja dezelfde mensen.
Maar in seizoen 3 komt er een vervanger voor angelina.