Jensmode

Heee,

Ik vroeg me af of jullie de online shop Jensmode ook kennen? [ www.jensmode.nl ]
Ze hebben er vaak leuke dingen & echt goedkoop.
veel van de kleding die ze daar verkopen zijn ook te koop bij Paris 2 Day, alleen dan duurder.

Hier kun je dus terecht voor vragen etc. over jensmode!

vind het een beetje reclame

hmm ja ik ook!

oh dat was niet mijn bedoeling hoor…
er is toch ook een topic over H&M enzo :slightly_smiling_face:

Hmm ik vind het niet echt reclame. Er zijn ook topics over de H&M, Zara etc, dus dan moet dit ook kunnen.

ja dat vond ik ook,
misschien dat het er een beetje raar staat allemaal maar ik ben ook niet iemand die vaak een topic opent :wink:

Op die site ziet het er nog wel fatsoenlijk uit, maar in het echt ziet het er SUPER goedkoop uit vind ik!

Hmm ja, maar het is ook wel een beetje logisch voor dat geld he. (:
Ik heb er zelf een heel leuk rokje besteld en een shirtje en ze bleven wel heel erg mooi!

Hoog C&A -gehalte…En ik ben er geen fan van.

Ik kende het niet. Na een korte browse sessie op de site spreekt het me verder ook niet aan.

http://www.jensmode.nl/bmz_cache/7/781888ed3e2dfa6928306380e4d5ed05.image.196x240.jpg

Ik heb deze laatst gekocht,
erg leuk vind ik zelf :slightly_smiling_face:

Dat kom ik inderdaad ook steeds tegen.
Maar toch zijn veel kleren van ze wel leuk.
Vooral op de paspoppen ziet het er leuk uit.

Ja precies ,
de kleding is wel dun
maar goed het is wel goedkoop !

ja ik heb er ook wel ns van gehoord en erop gezeten maar nog nooit iets gekocht, ik hou niet zo van online shoppen :’)

Goeie ervaring mee, maar verwacht niet teveel van de kleding.

het is wel dun idd.

Ik ben even aan het kijken, het ziet er echt uit als zo’n goedkope site als otto.com ofzo. Ik hou niet zo van die sites als wehkamp, bon prix en otto enzo, ik vind dat het de ‘klasse’ niet uitstraalt die de H&M wel heeft.

Maar het is inderdaad wel lekker goedkoop, en ik zie er wel wat leuke dingetjes tussen.

Heb zelf 3 jaar bij Jen’s Mode gewerkt en helaas is de kwaliteit ook erg naar de prijs, sinds ik er al 2 jaar niet meer werk en er dus niet verplicht kleding van hoef te dragen heb ik er ook niets meer van aangeschaft.
Maar soms zijn er leuke dingen, die het goed doen voor een avondje, feestje etc.

het ziet er een beetje goedkoop idd …
maar er zitten wel wat leuke dingen tussen