Wat vinden jullie van haar? Stijl? Muziek? Clips? Hoe kan het dat ze dan ineens weer zo populair is? Nieuwe song
Ik vind haar vroegere muziek echt heel leuk, na tegen haar album J.Lo maakte ze steeds meer dance-achtige muziek. Het is echt te computerachtig voor mij. Maar vooral haar eerste album vind ik echt goed :3
Maar toch scoort het beter nu… hoe komt dat?
Omdat de meeste muziek van tegenwoordig allemaal clubmuziek is ^
Ik ben echt fan van al haar oude nummers. De nieuwe nummers vind ik maar zo-zo.
Beter? Ik denk dat dat meevalt. Ze spreekt nu gewoon een andere doelgroep aan, doet andere dingen. Ach, ze is veel commerciëler geworden. Niet dat ze dat vroeger niet was, maar toen had ze nog een echt eigen style en look&feel, nu is ze net zo’n kopie als al die andere popi’s die eig allemaal precies hetzelfde doen. Het is nauwelijks muziek meer te noemen.
Dat ze meer verkoopt zegt nog niet dat ze kwalitatief beter is geworden. Ik had iig liever gezien dat ze na de geboorte van die tweeling gewoon was gaan stoppen. Ben bang dat ze net als Madonna een afgekauwde popster oid wordt.
Verplaatst naar Celebs.
Zij is prachtig !
Hoe oud is ze? 41!
Hoe blijft ze zo jong, het lijkt nog of haar video ‘Jenny from the block’ nog gister was. Ze is helemaal niet verandert. Ze lijkt 25 jaar in haar nieuwe clip
http://cdn.rap-up.com/blog/wp-content/uploads/2011/05/lopez-into-you.jpg
Nee, gewoon nee.
Ik vind haar niks. Nooit gevonden ook.
Up!
Iemand die naar haar concert gaat volgende week?
Ik ga haar Maandag zien
Ik twijfel nog… Maar wil echt heel graag!
Jaja knoop doorgehakt! Tot dinsdag