Jelly Belly Beans?

Hooi!
Weet iemand waar je de echte Jelly Belly Jelly Beans kan kopen in Nederland? En dan niet op internet. Bij de Jamin hebben ze in die schepbakken niet de echte want er staat geen logo op die beans. Ik zag op de website van Jamin dat ze er wel een doos met alleen fruitsmaken van Jelly Belly hebben, maar zelfs die heb ik nog nooit zien staan bij Jamin. En ik wil niet alleen fruitsmaken. Ik heb wel gezien dat ze bij De Tuinen jellybeans van The Jelly Bean Factory hebben maar ik wil zo graag die van Jelly Belly. Kan iemand me verder helpen?
Alvast bedankt <3

ps: ik weet dat hier al een topic over is, maar die is al oud en dat gaat niet over de echte jelly belly’s…

Is dat het zelfde als Jelly Beans? maar dan lekkerder ofzo? ;p
Die van de Jamin & kruidvat enzo zijn echt lekker !

Bij de albert heijn verkopen ze zoiets. Maar ik denk niet dat dat de echte zijn…

wat is Jelly Belly? x)
Ik ken wel gewoon Jelly Beans (dat zijn de echte en die verkopen ze overigens wél bij de Jamin)

Bij sommige Jamins verkopen ze wel degelijk de echte Jelly Belly Beans.

Jelly beans zijn van jelly belly? Ik snap je niet.

Ik zag ze in de winkels van schiphol liggen… :3 Heb je denk niet niet zoveel aan.

ja het zijn de beroemde amerikaanse en die zijn suuuuuperlekker en ze hebben heel veel leuke smaakjes enzeau

Jelly Belly is een heel beroemd merk van Jelly Beans en ze zijn heel lekker www.jellybelly.com

bij de america today, toch? daar verkopen ze ook van die amerikaanse oreo’s en ook jellybelly beans volgensmij. weet het niet zeker!

bij de jamin verkopen ze die, de echte

Nou alles wat ik er over op internet lees is dat JELLY BELLY het merk is, en daar heb je JELLY BEANS van. Jij formuliert het nu heel anders…

Ik had laatst een mini doosje bij de plus gekocht van die Jelly Belly Beans.

ik heb ze bij de tuinen in almere stad gezien voor 6 euro ofzo
ik heb op de site van de tuinen gekeken en daar verkopen ze 400 gram voor 6,79 euro
dus ik zal even bij de tuinen kijken voor de rest weet ik niet waar je kijken kunt

De echte zijn te koop bij de America Today voor zover ik weet :slightly_smiling_face:
De ‘neppe’ zijn overal wel te koop, maar die zijn echt veeeeel minder lekker :frowning_face:

De echte kan je kopen bij de Jamin. Daar heb je van die bakken waar uit je kunt scheppen, maar ook gewoon voorverpakte pakketjes.

Die je kan scheppen zijn toch niet ‘echt’?
Ik weet dat de echte in een doosje zitten, of in ieder geval die die ik me zo kan bedenken :wink:

Amsterdam. In de jamin daar heb je heel veel schepbakken en dat zijn de ‘echte’ met 't echte logo etc.

En ook bij de tuinen verkopen ze hele grote bakken, maar ook kleinere cliindertjes.

Bij de meeste Jamins heb je alleen de neppen tegenwoordig. Maar ik was laatst in Rotterdam en daar had je de echten, die je kon scheppen. Daar zie je echt het logo op de bakken staan.