Jegging zakt af!

hoi, ik heb net een nieuwe jegging(jeanslegging) maar hij zakt de hele tijd af!
hebben jullie dit ook?
hoe lossen jullie dit op?
xx

Misschien is ie te groot

door een kleinere maat te kopen?

Oh je kunt ook bretels om doen

bretels dacht ik ook al aan ja maar die kan je denk ik nergens meer kopen?
en een kleinere zat te strak bij me benen

neem hem in.
vraag aan je moeder als je het niet zelf kan doen.

Optrekken :’) Ik heb het zelf ook en de kleinste maat. Dus voordat ik opsta ofzo trek ik hem gewoon weer goed.

Bij mij zakken ze ook af. Ik ga denk ik gewoon de tailleband innemen of een strakker elastiek erin zetten.

ja dat is echt schijtirritant heb ik ook last van
moet je helemaal over je heupen doen, maarja na paar seconde zakt het toch wel weer af…
weet niet echt xd

Bij mij zakken ze ook altijd al binnen een minuut af…
Maar die van mij is ook te wijd aan de bovenkant, doordat mn benen lang zijn en ik anders een 7/8 broek heb :’)

is er geen maat kleiner meer?
want ze horen best strak te zitten.

Een legging, jegging, panty, etc etc zakt bij mij altijd af dus ik heb geen idee

dat heb ik ook jaa xd
maar ik kan hem ook neit verder optrekken
want dan word die te kort!

Haha, ik heb dat ook.
Maar heb de kleinste maat en die zakt toch nog gewoon af.

ik doe altijd een heel smal riempje om mijn legging en dan sla ik mijn legging een stukje over de riem heen, helpt bij mij heel goed

jaa dat had ik ook! ik had zo’n leuke gekocht, en aangezien die dingen altijd zo klein vallen nam ik een grotere maat… maar hij zakt echt onwijs af! zo vervelend!
geen idee wat je er aan kunt doen…

misschien kan je van die touwtjes erin maken? die je ook vaak in pyjama broeken hebt en dan strak vastknopen.

die zakken ook ALTIJD af bij mij, echt schijtirritant als je vaak moet bukken.
maargoed bretels ja daar zat ik ook al aan te denken haha

Mijn broertje had een versleten spijkerbroek, en toen heeft mijn moeder die lusjes waar een riem doorheen kan op mijn jegging genaaid. dun riempje erdoorheen en klaar! werkte best goed.

Bij mij zakken ze ook altijd af, maar gewone broeken ook dus ik weet het ook niet :’)