Heeee
Ik vind de Lita schoenen van Jeffrey Campbell helemaal te gek, maar ik twijfel nog een beetje over de kleur (bruin of zwart of donkergroen)
maar nu vroeg ik me af of iemand ze besteld heeft bij www.solestruck.com; of die goed aankomen etc. en hoe lang het duurt voor ze aankomen.
alvast bedankt!
Geen idee! Ik wil ze zelf ook hebben, de bruine!
Maar goed, upje voor je vraag dus!
ik heb de alexa’s van jeffrey campbell maar ik wil nu gaan sparen voor de lita’s in black glitter…
HAHA die zin van solestruck; to rid the world of ugly shoes one pair at a time :’’’’’'D geniaal!!
Ik heb ook een vraag over de Lita schoenen, vandaar dat ik dit topic up:
Mensen die ze hebben, hoe vallen ze? Ik heb maat 40 over het algemeen(per merk scheelt het soms een halve maat) en ik wil het er wel op wagen om gewoon maat 40 te kopen maar toch wil ik even weten wat andere mensen er van vinden.
Voor de mensen die nog LITA’s zoeken en er veel geld voor over hebben…
Ze zijn nu voor 210 euro te koop bij Zolando. Belachelijk hoge prijs.
Mijne zijn al bij de douane
Haha hebben ze ze nu pas?
Jezus wat belachelijk duur…
nee ze zijn daar al een poosje en wat is een redelijke prijs dan voor jeffrey campbell schoenen want ik dacht door zalando dus dat die schoenen superduur waren…
Wow wat een prijzen en ik vind ze echt niet mooi… Maar ja kan je dus niet verder helpen
Oh dit is al een best oud topic…
Inderdaad, ik vind ze ook niet mooi :x
Ik wil ze ook superr graag! Maar dan ben ik nog langer. En om ze nu te kopen vind ik een beetje overdreven. Ik wacht tot ik wat ouder ben en ze kan kopen van mijn eerste écht loon =)
Ik heb voor mijne 213 dollar betaald, incl shipping. Maar dat zijn wel de duurdere met vachtje. De gewone leren waren 160 dollar + 13 verzend volgens mij. Maar ik ga denk ik nog wel 40+ euro moeten betalen ivm douane. Dus dat wordt tussen de 180-220 euro, voor dus de duurdere versie.
Toen ik op zoek was naar Lita’s vond ik ze niet bij Zalando.
Ik had de mijne voor ¤157 incl. vanuit de UK. En ik heb dus gewoon een maat 40 besteld en die passen precies
Mijn maat was alleen nog maar te vinden in de VS helaas.
En hoera, ws krijg ik minder kosten, alleen omzetkosten
Die van mij waren in totaal iets van 150 want er kwamen ook nog douanekosten bij. Ik heb ze zelf bij karmaloop besteld, en toen kreeg ik 2 linker, dus ik zou het je niet aanraden om daar te bestellen in ieder geval. Ze vallen true to size.
Ik wil die Pixie cuts :3 Maar dat wordt sparen.
Ik up dit topic alweer…
Mijne zijn er. Hoeraaa. Ik dacht wel, jeetje wat zijn ze lomp. Maar wanneer je ze van ver af ziet valt dat niet op (:
En een vraagje voor mensen die Lita’s hebben of de Foxy’s. Hebben jullie ook zo’n laagje over de hak? Ik heb de ponyhair en er zit zo’n laagje om de hak wat heel snel beschadigd.
Ik vind die lompheid juist tof Ze zijn een beetje 70s en daar houd ik wel van.
wil er meer
Een laagje? Wat bedoel je precies? Dat aan de onderkant of…?
*even googlen* ik zie dat jij een andere hak hebt dan ik.
Kunnen jullie misschien een aan foto posten? Ben echt benieuwd hoe dat staat