Jeffrey campbell schoenen

ik heb Jeffrey Campbell schoenen maar ik heb no idea hoe ik ze moet combineren, en deze bedoel ik : http://weheartit.com/entry/39773336/via/Lanaa14

Een skinny en een blousje ?
panty’s en een rokje ?

Met wat niet? :slightly_smiling_face: Het enige is dat ik als ik jou was uit zou kijken met goud in je kleding en sieraden, verder kan bijna alles wel!

geef ze maar aan mij.

Ik zou net zeggen: waar zou je ze NIET mee kunnen combineren?

Op lookbook.nu kun je natuurlijk ook zoeken naar inspiratie, hoe anderen hun spike lita’s combineren.

Ik zou in ieder geval de rest van je kleding rustig houden zodat alle aandacht naar je lita’s gaat! :slightly_smiling_face:.
Zelf zou ik gaan voor voornamelijk zwart, voor een stoere look. Zwarte skinny, donker topje en een leren jasje bijvoorbeeld? En dan stoere sieraden.

ooooh die zijn mooi.

Dit pas echt onder elke outfit? :grinning:

Die schoenen heb je niks aan… Als ik je me adres doorgeef mag je ze doorsturen want ik vind dit de mooste schoenen ooit, bewonder ze ook steeds met mijn local shoestore… Ben helaas 1.81m lang dus voor mij te hoog ( en te duur =p ) maar zijn prachtig…

Je kan ze gewoon als mode accesoire gebruiken en overal onder dragen,voor een metal/rock en punk look kunnen overal bij!!

Eventeel leuk naar mijn idee is een enorm big shirt met lage schouders wat je nu veel ziet in het zwart, hotpants met legging en dan de prachtige schoenen <3

ge-weldige schoenen! dit kan onder alles zo ongeveer. een skaterdress met een panty en de heels. onder elke kleur skinny jeans. Taille rokje, shirtje erin , panty en hakken. en done!

nou als je het echt niet weet, mag je ze best aan mij geven hoor. (:

maar deze kun je eigenlijk met alles combineren. een grijze broek + legergroene blouse zou leuk staan! je moet inderdaad wel goed oppassen met goud, want dat zou wel eens minder kunnen staan.