Jeffrey campbell schoenen combineren

Ik heb deze JC’s en ik ben er echt blij mee, maar hoe zou jij ze voor een normale schooldag gaan combineren. Ik heb namelijk inspiratie nodig.

Alvast bedankt,
x

strakke spijkerbroek en een oversizedtrui. :heart:
maar misschien ook wel een een strakke broek met een blousje en een leren jasje ofzo. succes met je combo`s maken!
xx

Wauw dat je zulke hoge mag mijn ouders vermoorden me
Een meisje bij mij op school heeft ze ook, ze draagt er meestal gewoon een strakke spijkerbroek en zo’n see-trough blouse bij… Maar ik denk dat eewn highwaisted legging ook mooi staat?

Ik zou dit soort schoenen al niet dragen op een gewone schooldag, maar wanneer je dit toch doet zou ik voor een niet al te opvallende outfit gaan. Maak je schoenen de blikvanger. gewoon met een skinny jeans en een baggy trui misschien?

Dankjewel voor de reacties!

een overzised trui met een stoere leren jack en een strakke spijkerbroek :upside_down_face:

Een strakke spijkerbroek en een leuke oversized trui. Eventueel nog een leuk, stoer jasje erbij.

Omg, zulke leuke schoenen! Ik vind inderdaad een oversized trui en een strakke broek toch nog het leukste staan bij JC’s :slightly_smiling_face:

Ik heb 3 paar JC Lita’s. :blush: Haaaa. Anyway, ik combineer ze vaak met skinny’s of panty’s. Meestal een baggy trui er op, of m’n blouse met studs en een mooi colbertje. Succes ermee, haha.

in de zomer is het leuk met een jurkje of met een shortje en een bandeau met een see-trough topje/blousje

Ah die zijn geweldig haha! Ik zou er een zwarte skinny op aan doen met een blouse en een ketting, en dan evt een vestje/blazer ofzo :grinning:

een zwarte legging met gouden ritjes (bij bershka te koop)

en een mouwloos zwart met gouden shirt met spikes

trouwens super gaaffe schoenen!!!

doei

ik zo een panty met kruisen doen zwarte overknie kousen en dan een grote gebrijde trui …