jeanslegging

Ik heb een paar keer een jeanslegging gepast in de winkel en ik vind ze lekkerder zitten als een normale broek, maar ik er nog niet echt een gevonden die goed zit. Ik heb van only en van zidane jeansleggings gepast. Ik vind dat ik nog geen een heb gevonden die goed zat, want ik draag op zich wel veel rokjes en jurkjes en normale leggings draag ik ook heel vaak. Maar ze zitten bij mij altijd te laag. Weet iemand een merk dat beter zittende jeansleggings verkoopt?

weetniet… heb wel eentje van pieces gezien, gepast, hij was wel laag (niet extreem laag ofzo hoor, gewoon laag) hij zat wel heel lekker :slightly_smiling_face:

[i]bij de vila hebben ze er superveel
die zitten heel lekker

x[/i]

Een grotere maat passen?
Ik koop mijn leggings ook altijd veel te groot, dan zakken ze ook niet af :grinning: En ze sluiten nog steeds mooi aan…

Ik heb er 1 van zara, die is ook vrij laag. Maar ik draag er toch altijd wat langs op, anders vind ik het snel ordinair worden

bij de h&m kinderafdeling :slightly_smiling_face:

ik heb er 3 van de pieces, ze zitten heerlijk.
maar ze zakken wel veel af, ik draag er gewoon een riem op en dan strak, dan zakken ze bij mij niet af 8D
ze zitten veel lekkerder dan normalere broeken, je kan je veel vrijer bewegen haha dat klinkt stom.

de H&M heeft er nu wel een mooie

In de Urban Outfitters hebben ze leuke (die je als broek kan dragen), voor ¤30…

Vero Moda & ONLY.

Het merk Pieces die kan je vinden bij vero moda dacht ik

Ik heb er eentje van Ginatricot, maar die is uit Zweden dus daar heb je niks aan. Upje dus!