Jeanslegging, hoe valt die?

Valt een jeanslegging bij jullie groter of kleiner uit?

Want ik heb een jeanslegging gekocht bij de Pieces in mijn gebruikelijke maat, maar het zakt bij mijn kont af hahah…

Bij mijn benen zit het gewoon lekker strak enzo, maar voor de rest zakt het naar beneden. Dus ik ga het morgen omruilen voor een maatje kleiner.

hmmm bij mij valt hij wel normaal. Ik heb er ook een van pieces maat S/M en ik heb meestal S’je. Ik moet m heel soms wel even omhoog trekken, maar dat zeiden ze in de winkel ook dat hij nog wat uit zou lubberen. Dus je moet m wel gewoon strak kopen en niet een beetje te groot ofzo

ik heb maat xs/ s
maar ik heb maat M/L gekocht
en waarom?
omdat ik lange benen heb en die S tekort was.
ja heel stom want die kont zit nu best groot mjaa

xx

Hmmm okay =D.

ik heb toevallig vandaag een jeanslegging gekocht!
alleen moet ik hem omruilen voor een maat groter, want hij valt erg klein.

Ik heb hem vandaag omgeruild voor een maat kleiner :stuck_out_tongue:.

Ik ben gewoon lang en slank en ik heb maatje S gekocht en hij zit gewoon goed vind ik. Ik ben 170

ik heb 3 jeansleggings, 2 van pieces maat S/M, zit wel goed en een XS die ziet ook net goed, net niet tekort precies goed, die van pieces zijn toch fijner en meestal heb ik XS/S dus valt wel normaal

170 vind ik niet echt lang maargoed x]

Ik heb een M en die zit bij mn kont missschien net iets te wijd, maar is wel precies lang genoeg ^^

Bij mij zakken ze allemaal af, welke maat ik ook heb. had eerst een M die zakte echt supererg af. toen kocht ik een S, maar die zakte ook al af (wel iets minde)
Toen kocht ik een XS en die zicht erg strak bij mijn bovenbenen maar alsnog zakt hij af:S

aangezien S/M de kleinste maat is van Pieces bij die jeansleggings, heb ik daar ook 2 van, en nog 1 van de action :grin:, in maat S. en eh, ja ze vallen wel een beetje groot, alleen sla ik vaak de bovenrand zegmaar (ben ff de naam kwijt) 1x om, met een lang shirt erover, en dan zit 'ie goed.