Jeanslegging h&m

Ik wou al een hele tijd een jeanslegging, en toen ik er eentje in de h&m paste, heb ik hem meteen gekocht. Ik heb de lichtblauwe gekocht maar ik twijfel nu om het te ruilen voor de grijze, omdat ik denk in de winter de lichtblauwe moeilijker te kunnen combineren. Ik wil hem combineren met onder andere dit jurkje. Wat denken jullie? idd, slechte foto

http://i26.tinypic.com/33o5po0.jpg

http://i30.tinypic.com/jqj51u.jpg

Hij is leuk!

Eigenlijk zou je ze allebei moeten kopen xD want ze zijn allebei super!

Ik vind hem wel leuk. Alleen die licht bruine laarzen staan er niet echt onder.

ik hou zelf heel erg van lichte (spijker/legging)broeken. Dus vind die lichte heel erg leuk, maar wat jij zegt., die grijze is misschien wel iets meer winter…
moeilijk… :thinking:
hier heb je niks aan :stuck_out_tongue:

hoort de broeklegging alleen niet ietsje strakker te zitten? :slightly_smiling_face: ik vind hem ietsje meer lijken op een broek dan een broeklegging :flushed:
Maar ik vind het wel leuk staan hoor:D

Hij zit eigenlijk best wel strak, de pijpjes zitten in men laarzen waardoor het minder opvalt denk ik. Maar ik heb het ook al niet voor héél strak.
Maar ik ben er nog altijd niet uit… :pensive:

ik zou ze allebij doen! want ze zijn allebij super leuk maar de grijze is idd wel iets meer winter , maar dat is het voorlopig nog niet!

dankjewel allemaal (’:
ik ga hem morgen toch ruilen voor de grijze, ik draag mn jeanslegging nu toch niet, en in de herfst-winter zal de grijze beter passen met mn kledij. (:

Gadver je doet toch geen jurkje bij een jegging?

Wat doe jij dan in godsnaam wel bij een legging?

wat dan wel? :face_with_raised_eyebrow:
ik draag wel jurkjes bij een gewone skinny.
ik zie mezelf nog niet rondlopen in een jeanslegging met een gewoon shirt. xo

Hij is geruild voor de grijze trouwens, maar mn ma heeft em een maat te groot mee, haha, dus vanmiddag weer gaan ruilen. >.<

Ik zei een jegging, which is een jeanslegging. Dat is net zoiets als een bróék dragen onder een jurkje. Gadver?

Ik zou onder jurkjes inderdaad geen jeanslegging dragen (omg ik haaat het woord jegging, welke malloot heeft dat bedacht). Onder jurkjes draag je toch ook geen broek?
Onder jurkjes zou ik een gewone legging dragen. Jeansleggings zou ik alleen dragen met wat langere shirtjes erop zeg maar, maar geen echte jurkjes.

Jurkjes niet op jeggins dragen
Of skinny’s wat dan ook.
Dat vind ik echt zo lelijk.
Doe er een panty/legging onder.

OT: Ik zou hem idd voor de grijze ruilen, die vind ik sowieso mooier.

Ik vind dat een ‘jegging’ heeeel strak moet zitten en dat er iets van een tshirt, truitje, jasje bovenop moet dat niet over je hele kont valt (voor een gedeelte kan wel). Anders zie je alsnog niets van je benen, dat zou zonde zijn.

Ik zou hem niet dfragen onder een jurkje;
maar eerder onder een langer t-shirt; in ieder geval iets wat strak zit,
geen los flodder-ding.
En grijs is denk ik leuker voor in de winter;
zelf draag ik eerder grijs, zwart, donkere kleuren voor in de winter + ik hou echt niet van van die lichte kleur jeans.

Ik vind jurkjes op een jegging (of broek) niet zo mooi, eerlijk gezegd zou ik dan gewoon voor een panty/maillot gaan.
En trouwens, ik heb de grijze gisteren besteld! (:
Ik ga hem combineren met wit denk ik.

Ik heb er ook een, een hele gave (niet van de h&m),
maar ik weet niet waar mee ik hem moet combineren…
Ja, met een lag shirt, maar waar vind ik die *leuke*?
ik zou voor de grijze gaan, die vind ik mooirr.

ik denk dat ze hem nu niet meer mag ruilen.

hoe veel kostte die legging?