Jeansjasje

Ik heb bij C&A deze week een jeansjasje gekocht, deze:

http://i49.tinypic.com/2lij8l4.jpg

Ik heb 'm gekocht voor bij een wit jurkje met bloemetjes, vooral open staat 'ie er erg leuk bij. Maar hoe zou ik 'm verder nog kunnen combineren? En hoe denken jullie over double denim?

Sorry voor de vage foto, maar het jasje heeft een beetje een used look (met slijtplekken enzo).

Je kan dit serieus combineren met alles. Ik zou hem wel gewoon open houden. Zoek een leuk setje uit en doe die jeans jas erover heen KLAAR.

Qua shirtjes enzo is het inderdaad goed te combineren, maar wat voor een broek staat er leuk bij dan? Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik het leuk vind met een jeans, maar ik heb bijna alleen maar spijkerbroeken.

Ik vind het persoonlijk echt lelijk bij een spijkerbroek. Ik zou het eerder bij een witte broek aan doen of zo.

Een witte broek heb ik nog wel ja. Dank je!

Jeans kan, maar ik vind het niet super. Jeans op jeans is wel in enzo, maar dat is eigen smaak. Beste vind ik altijd om één jeans kledingsstuk in een totale look te dragen. Het past verder op wss elk jurkje en elk rokje etc. en eig dus ook op jeans.

Double denim vind ik wel mooi. Nouja, het kán mooi zijn.
En adners op een witte broek, een zwarte broek, elke andere kleur broek, of van die katoenen broeken =).

Ja jurkjes, een witte broek of je kan hem als zomerjas gebruiken. En als je double denim doet, neem dan wel dezelfde kleuren denim anders word het gek. (vind ik dan)

jurkjessss! pastelkleuren, bloemetjes, zwart, of wit. [:

ik draag mijn spijker dingen altijd bij jurkjes en rokjes - heel soms bij een broek maar dan moet het of 2 keer dezelfde kleur denim zijn of echt heel verschillend.

Jurkjes, witte broeken…
Ze zeggen ook dat in '10 spijker op spijker kan, maar dat vind IK echt lelijk… Maar dat ligt een beetje aan je smaak.

Tsja ik denk een witte broek en misschien iets met streepjes?

Bedankt voor de tips iedereen!! Ik droeg ´m een paar dagen terug in combinatie met een bloemetjesrok en rood shirtje en dat was erg leuk. Ik experimenteer nog ff verder, maar hier kan ik zeker wel wat mee!

dat met die bloemetjesrok en dat rode shirtje klinkt in ieder geval heel leuk!
en gebruik 'm anders gewoon als zomerjasje? dan kan je dat zomerjasje aan wanneer je een spijkerbroek aan hebt maar check dan even van te voren of 't wel leuk staat. en daar kom je maar op 1 manier achter: in de spiegel kijken. twijfel je of je zomerjasje op je spijkerbroek staat dan moet je het niet doen!