Jeans voor kleine meiden.

Heeyy ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een goede broek die past bij mij lengte. Ik heb al beetje op het forum gelezen over dat er broeken waren met maat 30 dus korte broeken, alleen ik heb geen idee waar ik deze broeken dan zou kunnen kopen.

same prob. Ik heb eig altijd te lange broeken mweh

Ehhm ik koop ze gwn bij de h&m , sting , new look en de primark heeft ze ook. Bij New Look hebben ze een speciale lijn voor meiden die kleiner zijn dan 1.60 m. Ik ben zelf maar 1.53 dus herken het probleem :")

Bij de H&M hebben ze broeken met lengtemaat 30.
Ook heb ik er nu 1 van de primark aan, die is ook redelijk ‘kort’ (voor mij dus nog net iets te lang haha).

Bij Bershka zijn de jeans ook korter dan de gemiddelde jeans :slightly_smiling_face:

Ugh, zo herkenbaar :’) Mijn broeken zijn ook allemaal te lang. Jurken kopen in winkels is ook een ramp trouwens.

Bij Topshop hebben ze ook kleding voor meiden onder de 1.60. Oh en op asos ook!

short people struggles ; ) ze hebben inderdaad soms een lijn voor <1,60 m, maar dat is vaak zo weinig… als je in Italië gaat winkelen ofzo heb ik er al veel minder last van. Mijn moeder maakt de pijpen altijd korter met de naaimachine :slight_smile:

LTB heeft lengtemaat 30.
En wat ook handig is, die enkelmodel broeken die nu hip zijn, die passen als normale broeken voor mensen met korte benen :b
(Ik was zeer verbaasd dat ik zomaar een broek van goede lengte had gevonden, tot ik naar de kassa liep en op de paspop zag dat het bedoeld was als enkel model hahah)