je weet dat je echt verliefd bent als...

…je er naar uit kijkt om weer naar school te gaan in de vakantie :’) serieus, vorige week toen ik dus nog geen vakantie had was iedereen van AHH YEAH BIJNA VAKANTIE en ik dacht echt omg stfuuu can’t think about iiiiit en nu is het vakantie en ik ga de hele tijd van alles doen om niet aan hem te denken en ik begon net met m’n huiswerk en uiteindelijk zat ik hem weer overal te stalken :’) this aint no fun gurlllll

…je de héle tijd aan hem denkt. Ik denk serieus de hele tijd aan hem, in de badkamer, aan tafel… zelfs op de plee, haha!

op de plee juist, dan kom je tot rust en dan is je brein van HE WEETJE WAAR JIJ EENS NODIG AAN MOET DENKEN? TROLOLOL

Als je jezelf zelfs ziek naar school sleept alleen om het persoon in kwestie even te zien :stuck_out_tongue:.

Ik snap 'm niet?

omg qft! echt ik had 2 weken geleden een voedselvergiftiging, t hele weekend lopen kotsen, van zondag op maandag de hele nacht opgebleven en ondanks dat ik kots- en diarreevrij was voelde ik me wel echt bagger maar ik ging gewoon naar school want 4 uur les achter elkaar met hem <3__<3

haha sorry ik ben een beetje vrolijk daarom typ ik als een downie met adhd :stuck_out_tongue:
nou, op de wc heb je in principe niks te doen en dan ga je nadenken en dan denk je juist sneller aan hem haha :stuck_out_tongue:

Ik ben dus niet de enige :'D
Ik zie mezelf dan ook altijd met zo’n FUUUU-gezicht zitten :'D

Oh, hahaha! Ik snap hem…
Nou, op de wc ga ik altijd stressen ofzo, ik realiseer me meestal dan dat ik nog dingen moet doen ofzo…

Oh haha, ik was net een week ziek geweest en voelde me net weer ietsje beter, en besloot naar school te gaan. VIEL NET DAT ENE UUR UIT. FUUUUUUUUUUU.
Toen was ik weer een week extra ziek.
En toen de laatste dag had ik eigenlijk weer beter thuis kunnen blijven, ga ik weer naar school. VALT OOK WEER NET DAT BLOKUUR UIT.
DAMN.
Naja, ik heb mezelf toen in de hoop dat ik het persoon in kwestie wel zou zien op vrijdag ook naar school gesleept. En je raadt het al, ZIEK D: FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.

Naja, gelukkig was die er maandag wel :slightly_smiling_face:

Dat had ik dus een tijdje geleden, echt heel slecht :’'D

Als ik minder eetlust heb, en hem hoop tegen te komen.

@Victoire_McG OH BEN JIJ MIJ OFZO
ik was dus een x maandag ziek, baalde ik al vet erg van want 2 blokuren met hem dus.
dinsdag weer een blokuur, kom ik met goede moed op school
IS HIJ ZIEK. oke schiet mij maar lek :’)

Wanneer ik echt die vlinders in mijn buik krijg als ik hem zie. En dat vind ik zo vervelend dat gevoel :’).

Aha wanneer ik baal dat een schooldag is afgelopen… geghe. Kom op, een SCHOOLDAG?!

En die bepaalde vriendin die er van weet kijkt je dan aan met zo’n grijns en dan sta je als 2 mongolen naar elkaar te grijnzen en dan denkt de rest what the fuck is going on :’)

Haha lol ja :’)

Als je hem facebook-stalkt :’)

als hij smst voor het eten en je dan geen hap door je keel krijgt. of probeert te leren terwijl je smst, ook NIET SLIM (a)