je vriendje op vakantie met z'n vrienden

Ik hou van leverworst.

van hem zelf…
terwijl dit zeker niet de eerste keer is dat ik dit vroeg.

Ik vind het echt rottig dat hij dat voor je geheim heeft gehouden.

En hoe ben je erachter gekomen?

okee, daar ging ik echt even stuk om

OT:
ik zou echt pislink zijn dan, al helemaal omdat ie je gewoon een jaar heeft voorgelogen! dus ik zeg dumpen

Ja precies, dan zat hij echt helemaal fout, want dan heeft hij dus verzwegen dat hij een vriendin had + is vreemdgegaan. Ik zou hem 2 keer dumpen!

Wat een eikel zeg.

ze wist het wel, daarom is er ook niet meer gebeurd.
uiteindelijk kwam er blijkbaar nog wel in 'm op, shit er moet niet nog meer gebeuren.
haha dat wijf zou het idd niet leuk vinden als ik d’r tegen het lijf loop…

Dus hij heeft ook nog eens gelogen?
En waarom precies heb jij hem vergeven? Of heb je dat (nog) niet gedaan?

WOOOHOO DUMPING TIME 8D

ik vind dat zij hem heeft gepijpt zoiezo al heel erg ook als ze weet dat hij een vriendin heeft. dat ze met hem gezoend heeft is al erg!
ook van hem trouwens hoor!

En waarom heeft hij dan opeens toegegeven? Had je een vermoeden ofzo?

Om eerlijk te zijn: die jongen vertrouw je toch niet meer. Stel je voor dat hij je nu zou vragen om nog eens op reis te mogen met zijn vrienden? Je zou dat denk ik niet toelaten, alhoewel dat in een normale relatie wel zou moeten kunnen.

Zoek een jongen die je wel verdient.

Dáárom is er niet meer gebeurd? Wow, ik vind dit al veel te heftig. Ik bedoel, pijpen, vind ik toch best wel iets… tja hoe zeg je dat, dat doe je niet op een 1e date ofzo zeg maar.

Ah oke, maar dan nog vind ik het meer zijn schuld. Hij is bezet en hoort aan jou te denken, wat zij van hem wilt maakt dan niet uit. Daar zou hij niet op in moeten zijn gegaan.

ik zou hem echt neit meer kunnen vertrouwen. Vooral omdat je er al meerdere keren om had gevraagd en dat hij het nu pas, na een jaar zegt. Maar hoe ben je er inderdaad achter gekomen?

Inderdaad, je kan hem echt niet meer vertrouwen.

weet 't vanaf zaterdag…
heb 't word vergeven zeker niet gebruikt.
en vergeten al helemaal niet.
maar weetje waar ik vooral mee zit.
is er niet nog meer gebeurd?!

-------
als excuus gebruikte die trouwens,
ja als ik het toen gelijk had verteld was ik bang dat je het uitmaakte.
ja duhuh.
maarja, tis wel zo.
het komt wel iets minder hard aan nu…
‘‘hij was blij dat hij het eindelijk gezegt had’’

Wat een zak! En ik snap precies wat je denkt. Misschien moet je nu zeggen: Als je me niet vertelt wat er PRECIES allemaal gebeurd is, maak ik het uit.
En als hij dan nog meer vertelt dan dit, zou ik het echt helemaal sowieso uitmaken. Maar dan kan je er eerst nog even achter komen wat hij nog meer heeft gedaan!

Ik zou het uitmaken, dat moet je gewoon niet pikken. Ook al was de relatie nog niet zo lang. Ik zou echt woedend zijn en hem echt nooit meer willen spreken, vooral omdat hij zolang tegen je gelogen heeft.