Je vriendje Meeten //No hate aub

hii ik ben dus Liane

ik heb mijn vriendje via via leren kennen, maar wel via internet. Ik heb hem dus alleen nog maar gezien via fotos op zijn instagram. We hebben al 3 weken verkering maar ik wil een keer meeten, want we hebben dus een relatie. Maar wat zijn nou leuke dingen om te doen als je je vriendje voor het eerst gaat zien in realreal? En wat voor kado kan ik hem geven want hij heeft ook kado voor mij zei hij?

Alsjeblieft geen haat ofs over die internet relatie x

wat zijn nou leuke dingen om te doen first time meeten?
en wat voor kado kan ik m geven?
en hoe kan ik ervoor zorgen dat ik naar hem toe kan, want hij wilt naar mij komen, maarik wil naar hem xo

need help.

Is dit dezelfde jongen als in het andere topic? Want daar heb je het over dat jullie al liggen te zoenen op bed :’)

Maar goed. Geen haat, puur bezorgheid. Heb je al met hem gebeld? Of misschien geskype? Zorg in ieder geval dat je dat 1 keer heb gedaan voor je elkaar gaat ontmoeten. Dan weet je zeker dat het geen catfish is. Hoe er rekening mee dat mensen kunnen tegenvallen als je ze in het echt ontmoet.
Als cadeau zou je hem misschien iets lekkers kunnen geven. Misschien hebben jullie een keer gesprek gehad over eten? Zoals snoep? Dat zou je dan kunnen geven. Je hoef natuurlijk niet iets te geven. Het is een gift, niet een verplichting.

En hoe je kan zorgen dat je naar hem toe kan ipv hij naar jou? Duidelijk afspraken maken. En so what als hij naar jou toe kom?

De reden dat er veel mensen “haten” is misschien omdat er potentieel gevaar is?

Zorg dat je elkaar belt, elkaar ziet (en dan niet alleen op foto’s) zodat je elkaar goed herkent.
Daarnaast spreek af op een plek waar veel mensen zijn die kunnen ingrijpen als er iets mis gaat. Bijv in een cafe dat je kent, in een koffiezaakje bij het station, etc. Zorg bijv dat er iemand in de buurt is die kan ingrijpen mocht het fout gaan. Je kan bijvoorbeeld een vriendin vragen of ze in de stad waar je bent, wil gaan shoppen ofzo. Mocht er dan wat opdoen, dan is ze in de buurt. Laat je ouders ook weten wat je gaat doen.
Geef hem iets vaarvan je weet dat het hem blij maakt/aan het lachen maakt. Misschien heeft hij wel een lievelingsfilm, spel, etc dan kan je hem daar wat van geven of misschien vind ie iets heel erg lekker of geef hem een bioscoopbon ofzo?

Ik heb mijn vriend ook leren kennen via het internet. We hadden afgesproken op het station en zijn toen de stad ingegaan en hebben wat gegeten. Ik zou als ik jou was ook zeker op een openbare plek afspreken. Misschien ergens in het midden? Dus dat jullie ongeveer even lang moeten reizen.
Is het overigens niet gek om een relatie te hebben terwijl je elkaar nog nooit ontmoet hebt? Ik kan me voorstellen dat iemand toch anders is in het echt dan online.

Kom straks asjeblieft niet aan dat dit of het andere topic voor een vriendin is.

OT: Toch ga ik je zeggen dat je hiermee uit moet kijken. Als je met hem afspreekt, spreek dan af op een openbare plaats en ga niet naar een privéplaats. Dit uit voorzorg

hoe oud ben je? :blush:

ik ben 14

No hate, maar ondertussen verzin je blijkbaar verhalen…?
Of je hebt heel toevallig 2 vriendjes.

Ben je dan niet een beetje jong om te vragen hoe je een vriendje geil maakt waar je nog niets zo lang iets mee hebt?

Ik heb mijn vriendje ook via het internet leren kennen. We hadden eerder al gebeld met elkaar om iedergeval elkaars stem te horen.

Op onze eerste ontmoeting waren we eerst naar de film gegaan, toen gingen we wat eten en daarna gingen we op een rustig plekje zitten, aan de rand van de binnenstad.

Je kan dit^ saai vinden, maar het was geweldig. Toen werd ik ook ontgroend :flushed: