Heyhey meiden.
Ik zou graag willen weten of iemand onder jullie een vriendje met een lichte vorm autisme heeft en hoe ga je er mee om. Doe je iets anders , of wat dan ook!
alles is welkom. tips, ervaringen etc.
Take Care!
X
Heyhey meiden.
Ik zou graag willen weten of iemand onder jullie een vriendje met een lichte vorm autisme heeft en hoe ga je er mee om. Doe je iets anders , of wat dan ook!
alles is welkom. tips, ervaringen etc.
Take Care!
X
Ik heb er geen ervaring mee maar hoe zwaar is het zeg maar, wat doet tie ‘’ anders ‘’ ?
mn beste vriendinnetje heeft een vriendje die een lichte vorm van autisme heeft
mijn ex heeft een zware vorm van pddnos, maar het is niet heel erg ofzo,
je moet jezelf gewoon ff aanpassen. das alles.
Hey , vaak is er aan lichte Autisme niet zoveel te merken. Ik heb het zelf ook, ik weet het zelf nog niet zo lang omdat mijn moeder het niet nodig vond om mij het te vertellen. Ik was wel veel stiller in de klas en ik las veel en maakte mij niet zo druk over make up enzo ik was nogal speels en op mezelf. Bij mij hielp het vooral dat mensen mij aanmoedigde omdat ik echt heel onzeker ben en dingen nooit als eerste zou doen. En het was heel fijn dat er mensen achter mij stonden als ik iets spannends ( dingen waar ik zenuwachtig van werd) moest doen wat ik dan absoluut niet wilde. Ik weet natuurlijk niet of jou vriendje dat ook zo heeft, maar misschien heb je er wat aan
Een jongen waarmee ik gezoend heb heeft autisme,
en mijn broer.
Vraag maar als je iets wilt weten!
Maar wat voor een vorm van autisme heeft jouw vriendje? *Ik neem aan dat jouw vriendje autisme heeft*
Ja dan kan je elke introverte persoon wel als autist bestempelen…-___-’
Mijn broer heeft pdd-nos
Je hoeft jezelf alleen maar een beetje aan te passen
Net als Ichthues zegt, ben ik ook wel benieuwd welke vorm hij heeft
Mijn broer heeft ook PDDNOS…