Je vriend/vriendin heel erg missen

Hallo allemaal,

Mijn vriend is de hele kerstvakantie op vakantie naar Kenia en Tanzania, natuurlijk heel leuk voor hem en gun het hem ook heel erg. Maar ik zit thuis met een stapel huiswerk niet normaal meer. Heb de kerst overleefd zonder hem, maar begin hem nu wel heel erg te missen :frowning_face:. We kunnen ook niet smse of bellen want is veel te duur. Ik zie hem zondag misschien en anders maandag op school.

Ik kan ook niet veel met vriendinnen doen ivm hw en dat ze er niet zijn en ook hw hebben.

Hebben jullie dit ook wel eens gehad? en wat deden jullie toen?

Aw. Tja, gewoon doorzetten en je verheugen op zondag/maandag! Zorg dat je wat aan school doet zodat dat niet als een last blijft liggen. Dan heb je volgende week ook meer tijd voor je vriend in plaats van dat je huiswerk zit te maken :slightly_smiling_face:

Ik heb precies hetzelfde, mijn vriendje is de hele vakantie -echt álle dagen- bij zijn familie in Duitsland. Gelukkig kunnen we wel mailen. Maar we missen elkaar echt heel erg nu. En ik zit inderdaad ook met de stapel huiswerk.

Probeer gewoon lekker leuke dingen te gaan doen en er niet te veel aan te denken, maakt het moment dat hij terugkomt alleen maar leuker. Mail hem, stuur foto’s en vertel over je dag. Dan voelt het soms ook wel alsof je bij elkaar bent. Succes!

Inderdaad, wat morumbi zegt.
Mijn ‘‘vriend’’ zit t/m maart in het buitenland. Hij is er nu 2 weken en ik vind het nu alweer teveel haha

Wauw, als ik het zo hoor merk ik dat ik niet meer mag klagen als ik hem 2 dagen ofzo niet zie!
Maar ga andere leuke dingen doen, ook al is dat misschien moeilijk oid. Maar doe ook iets aan school, dan heb je samen tijd met hem als hij terug is.

Ik heb het gehad in de zomervakantie, hij was 3 weken weg.
Vreselijk dat ik het vond!

Ik heb een boekje gekocht en iedere dag een verhaaltje voor hem geschreven, zodat hij dat kon lezen als hij terug was.
Misschien een tip voor jou? Iets moois maken voor hem als hij terugkomt. (:

Ja, mijn vriend ook, hij is voor 4 maanden op stage. Ach, weetje, hoe erg je hem ook mist, de tijd gaat altijd voorbij en dan staat de dag alweer voor de deur dat ie terug is :slightly_smiling_face:

Zo herkenbaar!
Ik zou samen met m’n vriendje op vakantie gaan, zodat we met kerst samen zouden zijn en ook tijdens ons 1 jarig ‘jubileum’. Had ik me er helemaal op verheugd, mag het opeens niet van z’n ouders en gaan ze zelf op vakantie!
Ik was echt boos, en al helemaal omdat hij het maar normaal vond. Hij zei: ik moet toch veel leren in de vakantie en dat had toch niet gelukt met jou erbij. Maar zeg dan niet dat wij samen gaan!

Maar ik heb me erbij neergelegd en geregeld dat ik met m’n ouders ook een paar dagen wegga. Ik mis hem echt supererg! Vooral als je al die stelletjes om je heen klef ziet doen, m’n zus heeft ook haar vriend meegenomen, en daar zit je dan in je eentje met niet eens een smsje omdat dat inderdaad superduur en hij blut is. Ik baal zo!
Nouja, zorg in ieder geval dat je een beetje op schema ligt met je huiswerk,
en ga verder lekker leuke dingen doen voor jezelf! Je favoriete muziek heel hard aanzetten en meezingen, ga creatief bezig zijn, maak bijvoorbeeld een schilderij. Niet te veel bij stilstaan hoe leuk je vriend is, dat maakt het extra pijnlijk :wink: Succes!

Aah, ik heb hem ook 1.5 maand moeten missen in de zomervakantie!
Ik zag hem precies 1 dag tussendoor, en toen ging hij weer op vakantie. Dat was helemaal verschrikkelijk, aan de ene kant ben je zo blij dat je hem weer ziet maar je moet meteen weer afscheid nemen. En we konden niet eens mailen omdat hij in de middle of nowhere zat zonder internet/computer.

Oeps :angel:

Respect voor hoe jij erover denkt :angel:
Ik kan er echt boos om worden, haha, ik ga alles en iedereen de schuld ervan geven dat ik hem niet kan zien.

Haha, tja. Ik kan er niets aan doen dat hij weg is, maar ik ga mezelf ook niet kwellen. Ik snap het ook wel hoor! Ik hou me vooral vast aan het skype en msn contact dat we nu hebben, maar als hij dat niet wil omdat ie bij andere jongens op de kamer ligt of gewoon niet online komt, kan ik ook wel boos en dwars worden hoor. Je voelt je onbelangrijk, en dat is niet waar je een relatie voor hebt, denk ik dan. Maarja, jezelf het moeilijk maken is ook geen oplossing. Dus gewoon lekker je eigen leventje leiden en genoeg afleiding zoeken :slightly_smiling_face:

Bedankt allemaal! Ik ga denk maar even wat leuks maken voor hem. Ik maak mijn huiswerk wel, maar als hij terug komt moet hij het allemaal nog maken dus kan hij waarschijnlijk ook niet zoveel doen. (we doen dezelfde opleiding, dus hebben hetzelfde aan hw)`

af en toe een break nemen en jezelf trakteren op warme choco/thee, iets lekkers en een fijn dvd’tje! en iets leuks voor hem maken is indd wel een goed idee

+ je bent des te blijer als je hem weer ziet :grinning:

heb net een smsje van hem gekregen! Ben zoo blij!

ga hw maken samen met vriendinnen ?
is al wat minder eenzaam :’)

dat kan helaas niet, want moet een essay schrijven over mijn opvoeding, en die is van iedereen anders! maar bedankt voor de tip!

gewoon de daagjes aftellen! En tot zondag/maandag dat valt wel te overleven!

heb hem een halfjaar moeten missen!