Je vriend pranken.

Misschien kennen jullie wel het Youtubekanaal: PrankvsPrank. Dit zijn video’s, gemaak door een stelletje dat samenwoont en filmpjes maakt waarin ze grappen met elkaar uithalen.

Nu vroeg ik me af: hebben jullie je vriendjes wel eens ‘gepranked’? Of ben jij andersom wel eens voor de gek gehouden door je vriend?

Brand los! :slightly_smiling_face:

Ik ben altijd degene die gepranked word.

ik word meestal wel in zeik genomen, maar ik pak hem nog altijd terug :flushed:

Hoe dan? Ik ben niet zo prank-minded.

ik begin bij de basis,ligt hoe me bui er voor staat als ik een slecht bui hebt dan worden grappen erger maar ben ik in goed bui dan zijn ze niet zo erg. :flushed:

Mijn vriend heeft enorm veel van die pranks :stuck_out_tongue: die niet altijd even grappig zijn helaas. Maar wij lachen echt wel heel veel enja, mopjes zijn nooit ver weg.

Mijn ex heeft mij wel eens gepranked door te zeggen dat hij het uitmaakte (heel serieus). Ik geloofde het wel :’) Maar ik was 13 toen. Heel argeloos

Nog niet! Ik moet nog een leuke prank verzinnen, maar mijn vriend pranked me wel de hele tijd. Deze ene keer zouden we uit eten gaan, maar hij had geen tijd meer om me op te halen, dus hij belt me en zegt dat die een taxi voor me heeft geregeld omdat het eventjes rijden was en dat hij daar dan al zou zijn. Na een half uurtje staat de taxi voor de deur en het was toen ongeveer zeven uur in de avond. Ik zit dus in de taxi, taxi chauffeur begon de hele tijd vage gesprekken met mij. Heel erg eng. Na een hele lange tijd in die taxi geeft mijn telefoon aan dat het half negen was. Ik zeg dat dus tegen de chauffeur, zegt de chauffeur ‘Het is pas kwart voor acht en liet me toen zijn horloge zien en de klok op de auto’ (Ik had dus niet in de gaten dat die klok en horloge het niet deden). Ik zei oké never mind en veranderde mijn eigen klok. Mijn vriend had zijn mobiel uitstaan ik kon hem niet meer bereiken. Na een uur stond er in mijn telefoon negen uur, terwijl het in feite half tien was. Na nog ongeveer een half uurtje waren we er. We kwamen aan bij een plek waar geen restaurant, helemaal niks. Het was letterlijk een verlaten plekje. Heb mijn vader gebeld, die kwam me ophalen en ik was rond 6 uur 'smorgens uiteindelijk thuis. Mijn vriend in tegen deel lag de hele dag thuis en was gewoon om 11 uur zijn bed in gekropen.

Nog een andere prank die ik echt afschuwelijk vond. Mijn vriend was werken tot negen uur 's avonds, dus ik ging rond acht uur naar zijn huis toe. Ik kom binnen loop door naar de woonkamer zie ik daar twee meisjes op de bank slapen. Ik schrok me echt kapot, wist niet wat ze daar deden en begon gewoon te schelden haha. Ik belde mijn vriend op. Zijn telefoon stond aan en ging af in het huis. Ik opzoek naar zijn telefoon, naar boven gerend lag hij gewoon in zijn kamer met nóg een meisje naast zich. Ik werd zo woedend en begon dat meisje aan haar haren uit het bed te trekken zie ik dat het me beste vriendin is. Ik wist gewoon niet meer wat er gaande was. Op het einde bleek dat hij het allemaal in scene had gezet samen met me beste vriendin en die twee meiden die ik niet ken. Ik geloofde het toen eigenlijk nog niet en was weggerend, maar later zei me vader dat hij er ook van wist en dat luchtte op.

Er was nog eentje waar we uit eten gingen, daarin had ik een splinter nieuw jurkje aan waar ik echt blij mee was en dat wist hij. Toen hij me kwam ophalen, maakte ik de deur open en gooide hij een emmer koud water op me. Jurkje vernield. Vergeef ik hem nooit meer. :hammer:

^ dat vind ik gewoon écht gemeen

Dat dus.
En ik heb mijn vriend nog nooit écht gepranked, maar wel gedaan alsof ik héél beledigd was door iets wat hij zei :'0 Hij helemaal zijn excuses aanbieden en alles! En ik zo “… Grapje” en toen heb ik echt heel hard gelachen! Geweldig :slightly_smiling_face: Maar ja dat doet hij ook bij mij. De sneeuw-zoengrap is echt een geniaal idee :slightly_smiling_face:

Is ook sadistisch ja, maar nadien kun je er wel om lachen. :flushed:

@Firestone even serieus, als mijn vriend mij zoiets had geflikt, had ik hem serieus een trap in zijn ballen gegeven en het uit gemaakt.
beetje respect ja.

Mijn vriend zegt altijd als hij een of ander vloeibaar product in zn hand heeft: “Dit spul stinkt echt super erg, moet je eens ruiken”
En dan ruik ik en dan duwt ie het tegen mijn neus aan :’) of als het bijv tandpasta is dan knijpt hij in te tube. En elke keer trap ik er weer in :’)

Inderdaad, het moet wel leuk blijven

We pranken elkaar niet, alleen we vinden het heel leuk om elkaar heel hard te laten schrikken. Zijn shock face is echt price-less.

Dit dus, ik was woest geweest.

En dat laat je je gewoon gebeuren? Jezus jij pikt veel van die eikel

hij prankt mij altijd, als ik bijvoorbeeld de kamer inloop dat hij achter de deur staat en me laat schrikken xd

Ah ik ben op al hun kanalen geabboneerd. Hun zijn zo’n leuk stel. :slightly_smiling_face: