je vriend op wintersport.

myn vriend is pasgeleden vreemdgegaan. en ik heb hem een 2e kans gegeven. [ik hoef hier verder geen commentaar van je ben dom dat je hem een 2e kans heb gegeven ofzo, dat heb ik al genoeg gehad]
maar nu gaat hij dus op wintersport, en het vertrouwen is natuurlijk best wel weg. zijn er meiden die dit ook weleens hebben meegemaakt? en hoe heb je het voor elkaar gekregen hem wel weer te vertrouwen? barst los, ik ben benieuwd!

ik heb PRECIES hetzelfde, maar hy had met een ander meisje gezoent toen we nog niet echt iets hadden, maar er was al wel iets snapje? dus dat is wel iets anders.
maar hij is nu ook op wintersport, en ik vertrouw hem wel gewoon, maar alsnog heb je nog een apart gevoel erby.
maar hy weet dat als hy nog zo’n fout maakt, dat het meteen is afgelopen enzo. maar ik hoop dat ie geen fouten maakt.

Mijn vriend is ook vreemd gegaan ( en net als Anieek toen we nog neit hadden had hij ook met een ander meisje gezoent )
en ik heb hem ook een tweede kans gegeven
iedere keer als hij nu weg is ben ik nog bang dat hij weer vreemd gaat
hij weet dat mijn vertrouwen weg is dus als hij op vakantie is dan belt/smst hij iedere dag even
Ik heb hem ook gezegt dat ik bang ben dat hij weer vreemd gaat en dat hij me dan echt kwijt is, want een 4 kans krijgt hij ECHT NIET!
gelukkig is hij daarna nooit meer vreemd gegaan zelfs niet toen hij met school naar praag ging wat bekend staat om te veel zuipen en vreemdgaan.
en ik weet ook wel dat het heeeeeeel moeilijk is weer vertrouwen te krijgen in hem, maar zeg gewoon wat je voelt
en hij snapt het vast wel en als het goed is doet hij er dan ook wat aan
XXX

okeee. ik ga denk een briefje voor hem schrijven en dan geef ik dat morgen aan hem, over zn vakantie, maar ook over die dingen :slightly_smiling_face:
nog meer reacties?

jaa idd, helemaal gelijk!
maar t probleem is by my, hy heeft nog geen 1 x gesmst sinds hij weg is!
hy komt morgen al terug, dus ik hoop dat hij een goeie reden heeft.
ik heb hem zondag gesmst en hy heeft niks terug gestuurd,
hy moet een verdomd goeie reden hebben :slightly_smiling_face:

zo inderdaad, dat is best wel lullig!
ik hoop inderdaad dat die daar een goeie reden
voor heeft. misschien heeft die geen bereik ofzo daar?
mijne gaat morgen weg :frowning_face: