je vriend negeert je

mijn vriend negeert mij wat moet ik doen? :frowning_face:

Wat?

Even wachten en dan even bellen of langsgaan als dat kan. Weet je al waardoor of niet? Zo niet, dan kun je daarna vragen waarom hij je negeert.

Maar aan de andere kant is het misschien ook beter om te wachten tot hij weer gaat praten en moet je even wachten tot morgen. Want weet je zeker dat het negeren is of reageert hij gewoon even niet? Kan zijn dat hij druk is.

Ehm… wat dacht je van eerst een fatsoenlijke beginpost maken zodat wij de situatie kunnen begrijpen en je daadwerkelijk kunnen (proberen te) helpen?

hij negeert me want hij praat de hele week al niet tegen mij

Heb je wel berichten naar hem gestuurd? Zit je bij hem op school? Vertel even wat meer. Is er iets gebeurd tussen jullie? Is er iets gebeurd bij hem?

Naar hem langsgaan, en hem face to face vragen waarom hij dat doet?

Waarom negeert ie je ? is misschien handig om te weten

dat is dus het probleem ik weet dus niet wrm hij mij negeert ik heb van alles geprobeerd maar hij reageert nergens op

Als je dicht bij m woont kan je langsgaan bij m toch? of als je bij m op school zit kan je hem er morgen op aan spreken

dan is hij het niet waard

Ik zou iets meer uitleg geven. Heb je een idee waarom hij je negeert? Hebben jullie ruzie gehad? Hoe oud zijn jullie? Hoe lang hebben jullie iets? Hoe lang speelt dit al? Etc. Zonder dit kunnen wij echt niet zeggen wat het beste is om te doen :slightly_smiling_face:

Aaahw meisje toch, ga hem slaan :slightly_smiling_face: hihihi nee grapje, ga hem opbellen xx

Wtf?

Ga naar hem toe en vraag wat er is, dan hoor je het gauw genoeg.

En als je niet meer informatie wilt geven: Langsgaan. Om uitleg vragen en laat hem niet weglopen tot je antwoord hebt.

Hahahah was oook een grapje hoor, anoniempje is een vriendin van mij zit bij haar ik in de klas dus ik kan dat wel zegge :stuck_out_tongue:

Vraag een uitleg bij zijn thuis.

leuke relatie

Oh oké