'Je vriend is echt een hond'

Dankje voor de hulp…

Eens. Hij zou je meteen moeten dumpen.

:")

Ik vind hem inderdaad een idioot dat hij je vergeeft. Maar ik vind een hond een beetje raar. Ik vind iemand een hond als hij je slecht behandeld of een dikke lomperik is.

Maar in dit geval behandeld hij je niet slecht :’)

Eerlijk gezegd, vindt ik dat ook… Het is echt een rotstreek, en dat weet ik van mezelf ook…

Wacht even, je bent vreemdgegaan met je ex en niet met je huidige vriend toch? Of lees ik dit nu verkeerd?
Want dan vind ik het logisch dat hij het niet meteen uitmaakt. :’)

Een hond is ook erg trouw en in dit geval is hij nogal trouw aan haar.

OT : Maar ik snap echt niet dat hij bij je blijft of dat jij het niet gewoon uitgaat en teruggaat naar die ex van je, blijkbaar vind je die veel leuker

Ze bedoelt dus eerder hond van ‘wat je ook doet, hij blijft achter je aan rennen’ snap je? :’)
En ja… ik vind hem ook een beetje idioot daardoor want dat geeft me een beetje het gevoel van ‘ik kan toch alles doen, je dumpt me toch niet’ (niet dat ik dat ga doen, maar dat gevoel heb ik dan weer)

Ik heb gezoend etc met m’n ex, terwijl ik met m’n huidige vriend was…

oh ja als je ‘t zo stelt :’)

O dan heb ik het verkeerd opgepakt.

Ik snap wel dat het niet uit is en shit, maar ik snap niet dat hij er zo luchtig over doet. Is de relatie dan totaal niks waard denk ik dan.

Ik zou dit echt niet pikken van mijn vriend, snap eerlijk gezegd ook niet dat hij nog bij je blijft.

Je vraagt wat je moet doen, nou ja, in elk geval is het tijd om óf te stoppen met vreemdgaan met je ex, óf te stoppen met je relatie, zo werkt het natuurlijk niet…

There comes my problem: ik hou wel van hem, maar ook, ik kom zo goed overeen met z’n familie, hij met de mijne etc… en dat is echt iets dat me tegenhoudt… want ik wil echt waar m’n ex zooo zooo zooo graag terug, maar de band tussen mij & z’n familie is nogal slecht (hij wou zelfmoord plegen toen het gedaan was, heeft in het ziekenhuis gelegen etc…) en mijn familie haat hem wel… aangezien hij me maanden lang gestalked heeft toen het gedaan was vorige keer…

Als jij al zo vaak met een ander hebt gezoend/naar bed geweest waarom ben je dan nog bij hem??? Als je hem belangrijk genoeg vindt dan doe je dat niet, en anders maak je het zelf uit!!

Ik kan hier zo boos om worden he.

Maar wat was je vraag dan? Je zit met een vraag maar welke of snap ik het nou niet

Dat heb ik hem ook gezegd… ik zou dit ook echt niet pikken moest het mezelf overkomen…

Wacht. Dus je hebt eigenlijk geen relatie met hem omdat je hem echt leuk vindt (want kom op, je houdt niet van hem anders zou je hem dit niet aandoen), maar voor zijn familie omdat die zo leuk is. WTF meid, waar ben je mee bezig

waarom ben je in godsnaam nog bij die jongen als je zo vreselijk graag terug wil met je ex. dus je blijft alleen bij hem omdat je goed met z’n familie kan?

ga alsjeblieft bij hem weg. hij verdient beter.

Ik weet dat het heel fout is, ik heb er ook enorme spijt van, en geloof me of niet, vroeger kon ik mensen ook wurgen als dat deden. Dus ik snap niet waarom ik het zelf gedaan heb.