Ik heb dus dit probleem. Ik vindt een jongen (uit mijn klas) leuk
! Ik durf niets tegen hem te zeggen. En dan ga ik op werkweek naar Londen, hij ging ook mee, en dan doe ik misschien wel iets heel stoms: Het labeltje van zijn shirt hing naar buiten, ik zeg dat tegen hem en dan zegt hij, Ow. Hij loopt naar een andere jongen en beginnen ze samen te lachen. zou het over mij gaan?
ik weet dus niet meer wat ik moet :bored:.
En dan een vriend van hem, vindt ik ook wel beetje leuk, bedoel hij is knap,lief en ik kan tenminste met hem praten maar, hij is ook de beste vriend van n vriendin van mij…
Weet iemand misschien iets of heb je hetzelfde??
Het klinkt niet alsof hij je ook leuk vindt. Dus ik zou geen stappen ondernemen. Tenzij je graag antwoorden wilt dan moet je het hem gewoon vragen of stuur hem een berichtje. En wat betreft die andere jongen denk niet dat je die heel geweldig leuk vindt dus daar zou ik ook verder niks mee doen. En je klinkt nog vrij jong dus ik zou zeggen maak je er niet te druk om er komen nog genoeg andere jongens op je pad.
ik ben 16 dus ja niet super jong. Misschien heb je gelijk maar hij leid me wel af en zo (super irri natuurlijk maar ja). vriendinnen zeggen het ook tegen me.
maar ja k weet niet hoe k dit jaar nu in de klas ga overleven eig…
Edit: Zie nu je berichtje hierboven. Ik denk dat je wel een beetje overdrijft met hoe je het nu moet overleven. Dat komt echt wel goed. Gewoon afleiding zoeken door op te letten in de les en verder met je vriendinnen om te gaan.