je type, jongen?

hallo
wel, ik vraag me soms af hoe je nu zeker weet of die jongen iets voor jou is of niet. Want ik weet echt niet wat ik wil stoer of eerder gevoelig
Hoe weten jullie dat of zien jullie dat?
want ik ben altijd zo onzeker

Gewoon leren kennen.

Bij mij is het heel verschillend soms vind ik een verlegen jongen leuk en dan weer zo’n ‘stoere’. Het gaat bij mij namelijk ook niet alleen om uiterlijk!

Als ik een jongen binnen zie komen of voorbij zie komen, dan moet ik al zoiets hebben van: Zoooo???!!!
Vooral z’n kapsel zegt dan heel veel van veraf en zijn kleding.
Als zijn gezichtje dan ook nog mee zit en je voelt je op dat moment lichtelijk aangetrokken, dan kan je al zeggen of het je type qua uiterlijk is.
En qua innerlijk zou je hem dan beter moeten leren kennen.
Persoonlijkheid valt altijd een beetje te kneden, uiterlijk gezien, moet het gelijk een klik zijn!

oke : )
bdankt !

WTH, ik vind juist precies het tegenovergestelde. Qua persoonlijkheid moet het echt klikken, anders raak je snel uitgekeken op diegene, je zal er toch veel tijd mee doorbrengen. Uiterlijk valt te veranderen, andere stijl kan aangemeten en spieren kunnen gekweekt. Maar daar gaat het helemaal niet om, want doordat zijn leuke innerlijk zo doorstraalt lijkt hij met de dag knapper te worden (:

Hoe weet je of iemand bij je past? Door diegene te leren kennen en te kijken of je verliefd wordt. Je merkt vanzelf wat je wel en niet leuk vindt.

Het moet klikken met de persoonlijkheden. Uiterlijk komt pas op de tweede plaats. Als je een jongen hebt met een leuke persoonlijkheid en die minder knap is, heb je veel meer dan een jongen met een rot-persoonlijkheid en die zo alle meisjes kan krijgen met z’n uiterlijk.

http://forum.girlscene.nl…k_nu/list_messages/161282 please kijk hier op