Je streeflengte

Heey,
Ik ben voor het eerst ongesteld geworden vandaag en ik ben 13 jaar.
Maar ik vroeg me af hoe lang ik zou kunnen worden dus een paar streeflenge tests gedaan en die kwamen op hetzelfde neer.
mijn streeflenge is 1,79 ik ben nu 1,72,
denken jullie dat ik omdat ik al ongesteld ben geweest m’n streeflengte haal ?

Een test die je kan doen is

Meisjes :

(Lengte vader + lengte moeder) antwoord -13 antwoord : 2 antwoord+4,5

Het is ‘lengte’ geen ‘lenge’, maar waarom geef je zoveel om je lengte?

Sorry dat ik het verkeerd spelde, ik wil graag lang worden

Ik zou dan 1.75,5 moeten zijn, maar ik ben 1.69 en ik groei niet meer. Dus dit klopt niet echt.

Dat je ongesteld bent geweest maakt niet heel veel uit, toen ik ongesteld werd was ik 1.65, nu ben ik 1.74 en ik groei nog =D

Bij mij zou het kunnen kloppen.
Ben 1,64 en mijn streef is 1,66.
Ik was op mijn 11e ongesteld en toen was ik 1,62m ofzo. En ik ben alsnog iets gegroeit. Dus dat maakt niks uit hoor.

Nouja de rekensom klopt bij mij. Ik ben 1.70 en die som zegt 1.70,5. Al zeiden ze wel dat ik miss langer zou worden omdat ik zo snel groeide. Maar nu ga ik niet meer groeien, ben al 25.

Ik werd ongesteld toen ik 1.59 ofzo was, nu ben ik 1.65 (6 jaar later)
verschilt gewoon per persoon

Je groeit gemiddeld 8 tot 10 cm door in 2 jaar.

Gemiddeld dan hé. Dus er is nog hoop.

Mij is verteld door de dokter dat je nog 3 jaar doorgroeit nadat je ongesteld bent geworden. Bij mij klopte het, nog iets van 3cm gegroeid.

M’n groeispurt had ik al gehad voor ik ongesteld werd btw.

173,5

En ik ben nu 165 en ik werd 2 jaar geleden voor het eerst ongesteld en toen was ik 160 cm. Ik heb mn groeispurt trouwens al gehad.

En ik ben btw 14. Dus ik weet niet wat het met mij gaat worden. :’)

Die test klopt precies bij mij, maar ik ben nog 4 cm gegroeid nadat ik voor de eerste keer ongesteld werd. Dus of je die 1.79 haalt wordt spannend.

Volgens die test zou ik 1.80m moeten zijn en ik ben 1.63m :’) Dus of ik heb heel verkeerd gerekend of je kunt er gewoon niks over zeggen.

Volgens die test zou ik dan 181m worden, en ik ben nu 164m. Daat gaat hem niet worden hoor :’)

wow die test klopt precies bij mij. Ik ben ongesteld geworden op mijn 11 jaar en toen was ik 1.63m. Nu ben ik bijna 16 en inmiddels 1.71, en volgens die test zou ik 1.73m worden, dus dat zou best eens kunnen kloppen! :upside_down_face:

Ik deed dat sommetje even en dat geeft 1.74m aan. Kan kloppen want ik ben nu 1.70m hehe

Die test werkt niet bij mij haha, maar lengte verschilt echt sterk per persoon, het is ook niet zo dat je het kunt trainen ofzo. Het ligt eraan of je je groeispurt al gehad hebt, hoelang je ouders zijn en nog een paar dingen. Het is ook vaak heel lastig te voorspellen, je kan het echt bijna niet met zekerheid voorspellen.

Wow dit klopt gewoon precies. Ben nu 1,74 en wil het liefst 1,75 zijn. Ik denk dat dat ook wel gaat lukken want ik groei nog heel langzaam.

Een dokter zei vroeger dat ik 178 zou worden, maar ik ben 165 :’)