Je stille nieuwjaarswens

eeeeeeeeeeeeeeeeeeindelijk een eigen appartementje vinden

Dat 2014 een goed jaar wordt met geen problemen, goede keuzes.

Ik wens iedereen een gezond & gelukkig 2014 ! <3

Dat ik een hele leuke jongen ontmoet en we dan een leuke relatie krijgen! En dat ik dan ook ontmaagd wordt :flushed:

dat alles goedkomt. met hem.

Dat mijn opa weer beter mag worden + dat ik eindelijk over hem heen kom en een nieuwe liefde krijg die mijn hart niet breekt. :smiling_face_with_three_hearts: Verder natuurlijk ook kleinere dingen zoals dat ik over mag gaan, dat ik beter op mijn eten kan letten enzo.

Liefduuu

Dat ik en mijn vriend net zo gelukkig mogen blijven als dat we nu zijn, dat ik mijn P ga halen om vervolgens een haf jaar in het buitenland te studeren.

Ik wens dat ik eindelijk een jongen ontmoet die perfect voor me is en waar ik perfect voor ben. En dat we natuurlijk een koppel worden. Ik heb genoeg gehad van onbeantwoorde liefdes en fucked up relaties.

een relatie met H.

Dat mijn bomma en mama eindelijk terug zonder zorgen zullen kunnen verder leven.

dat ik me gelukkig ga voelen en niet meer verkeerde dingen doe en verkeerde gedachtes krijg.

Dat ik word uitgekozen voor de opleiding die ik wil doen en dat ik en mijn ex weer samenkomen.

Mijn beslissing dit jaar uitvoeren. No matter what. Doen. Gewoon doen

Mijn beste vriendin terug, yoga & pilates gaan doen en gelukkig zijn.

Dat ik nog heel erg lang gelukkig mag blijven met mijn nieuwe vriend,
Dat ik mijn diploma haal,
Dat ik eind dit jaar bij m’n vriend in woon :slight_smile:

Verhuizen naar Londen en onafhankelijk worden.

Een gezond en gelukkig jaar tegemoet gaan. En mijn Propedeuse halen.