Je stille nieuwjaarswens

Iedereen wenst wel eens wat… Maar wat wens jij nou het allerliefst in 2014? Wat is jouw wens waar jij je stiekem voor schaamt of juist heel open over bent? Of heeft de wens een grote achterliggende reden? Of is het iets waar je al jaren lang naar streeft? Tell me!

Natuurlijk hoop ik dat jullie wensen mogen uitkomen en fijne feestdagen en een gelukkig 2014 toegewenst! :hugs: :beer:

Dat ik verander. Ik wil niet meer dat meisje zijn dat iedereen over zich heen laat lopen…

Dat ik eindelijk ook eens een echt leuke jongen mag ontmoeten :’)

Maar naast dat heb ik zoveel wensen; tevreden zijn met mezelf, beetje afvallen (ik weet, heel tegenstrijdig), beter mijn best doen voor school, hele jaar niet automutileren, beter voor mijn konijn zorgen, etc. Van alles :beer:

Dat ik me niet meer steeds zo over emotioneel van binnen voel omdat ik me zo alleen voel.

Dat ik meer leuke dingen ga doen en minder verlegen zijn
(en nog veel meer hahah)

Dat ik weer beter wordt, want ik ben al meer dan een half jaar ziek…

Slagen op mijn examens en dat ik de Erasmus-bestemming krijg die ik wil (Kopenhagen/Oslo)

Dat ik een jongen vind die echt om me geeft zoals ik ben. En 5 kilo afvallen zodat ik terug kom op mn oude gewicht.

gezond blijven, overgaan naar de vijfde haha, en ik hoop dat ***** eindelijk mij gaat zien staan (gaat de goede kant op hihi) en ik wil echt een strakke buik krijgen (maar eerst volproppen bij de feestdagen haha)

Dat ik me minder vaak eenzaam voel
Dat ik een jongen vindt die me leuk vindt zoals ik ben
Dat ik mag slagen voor mijn studies
Dat ik wat afval en me terug goed voel in mijn lichaam
Dat ik op reis mag/kan gaan naar India, om vrijwilligerswerk te gaan doen

Dat ik zodanig aan al mn flaws kan werken zodat ik ze niet erg vind/ermee leer om te gaan of ze gewoon kwijtraak

Eindelijk een baantje, mag ook wel n keer.

En ik wil heel graag een bepaalde jongen waar ik al vrij lang een crush op heb omdopen tot mijn vriend.

:sob::muscle:

Heel veel sterkte, meid !

Dat ik een leuke jongen tegen kom die me accepteert zoals ik ben
Dat ik volgende lente/zomer niet heel erg last heb van mijn hooikoorts
Dat mijn haar lekker snel groeit
Dat ik zelf ook nog een paar centimeter groei
En verder dat het gewoon een gezellig jaar wordt

… dat ik tevreden ben met mijn lichaam;
… mijn opleiding haal want ik werk er hard voor;
… een fantastische tijd op Curaçao ga hebben, ook al vind ik het super spannend.

Dat hij m’n vriendje wordt. :hugs:

Dat ik betere cijfers krijg
En
Dat ik meer ga sporten
En
Dat wanneer ik naar een feest ga
Ik meer lol ga hebben omdat ik nu toch niemand heb om me tegen te houden.

Meer sporten en gezond zijn (en dat mijn buik iets platter wordt hehe)
Socialer en minder verlegen zijn
en tja… verder weet ik niet echt iets

dat onze gevoelens nou gewoon eens wederzijds worden :v