Je relatie op een randje

heey iedereen

ik was juist jaar samen met mn vriendje toen hij zei dat hij niet meer wist wat z’n gevoelens voor me waren. hij kan me wel nog kussen of met me naar bed gaan, maar hij mist zijn speciale gevoel van vroeger. en ik vroeg me af of jullie me tips konden geven op z’n gevoel mss terug te laten herleven. Alvast bedankt

ik weet niet hoe lang jullie al hebben?

misschien oude herinneren ophalen en weer speciale leuke dingetjes doen zoals vroeger, weer beginnen met lieve woordjes etc.

Ze heeft langer als een jaar :wink:
Maar ik ben het met je eens !

Dit komt op mij over als: ik wil nog wel seks, maar verder voel ik niks meer voor je. Als ik gelijk heb is mijn advies dat je het uit moet maken.

In mijn ogen is het; hij houdt wel van haar, alleen mist gewoon de gevoelens die hij op het begin had (verliefdheid). Aangezien ‘verliefdheid’ en ‘houden van’ erg verschillen…

Maar inderdaad weer oude herinneringen ophalen lijkt me een goed idee.

misschien bedoelt hij dat de eerste verliefdheid over is? Of was het echt zoiets van ‘ik geef niet meer om je’…? Want na de eerste verliefdheid is het de bedoeling dat er ‘‘houden van’’ overblijft… Zoniet, dumpen die handel! Laat zeker geen misbruik van je maken, en een goed gesprek kan ook wonderen doen? met hem al over gepraat?
succes hoor meisje :sob::muscle:
x

idd herrineringen op halen ??
dingen doen van vroeger ??
bvb 1e date nog een keer over doen of zo …
als jullie vaak op speciale blekken rond hingen daar heen gaan ??
i dont know…
en praten met hem zo dat jullie alle bij wetenw aar jullie aan toe zijn …
en mischien kan je ook vragen of hij wat weet ( teminste als hij het wild )
succes

Het is een groot verschil tussen geen gevoelens meer hebben en houden van, maar niet meer die kriebels van eerst. Je zou eerst moeten proberen daar achter te komen. Als het eerste het geval is, dan kan je beter met de relatie stoppen; hij vindt de relatie dan alleen nog maar fijn omdat hij iemand heeft om mee te zoenen en mee naar bed te gaan. Bij het tweede moet je je niet zo zorgen maken en gewoon leuke dingen met elkaar doen die je normaal niet doet. Als je een lange relatie eens in een nieuwe setting zet, zoals bij een weekendje weg of een uitje ergens naar toe, dan krijgt deze ook weer een boost.

Hij zegt dat hij zijn speciale gevoel van vroeger mist. Ik vind/vond houden van ook een speciaal gevoel. Houdt hij van je?

Ugh. Dat heb ik ook gehad.
Op een gegeven moment gaat ‘verliefd zijn op’ over in ‘houden van’.
Gewoon jezelf blijven, alleen ietsje meer aandacht voor hem. Dan komt het goed.

Ik heb ook wel eens dat ik niet meer STAPEL ben op mn vriend, maar dat hoort zo als je al een tijd bij elkaar bent (2 jaar). Na een tijdje komt dat soms in vlagen wel weet terug. Je kan toch niet altijd smooorverliefd zijn?
Maak gewoon veel plezier en het komt vast wel goed

heey iedereen,

pff het heeft gwn niet mogen zijn. hij heeft het toch uit gemaakt… ik weet met mijzelf geen raad meer!!

Aahw, sterkte! (L)

Uhm ik zit een beetje in dezelfde situatie als je vriend.
Ik heb dat gevoel ook niet meer, alleen af en toe.
Maar zolang ej het fijn met elkaar hebt en wel van elkaar houd en liefdevol met elkaar naar bed kunt dan is het toch goed?
Die verliefde gevoelens, de speciale gevoelens, raak je kwijt…
Hij moet er maar goed overnadenken wat hij echt wilt
en of hij wel van je houd. Want zolang dat zo is, is het goed.

Oh oeps, ik lees nu pas dat het uit is!
Wat erg voor je zeg!
In ieder geval heel veel sterkte!

2 topics?