Je regels aangenamer maken.

Haaaaiz , als ik mijn regels heb , heb ik in niets zin !
Ik wil gewoon thuis zitten naar tv kijken.Omdat als ik rechtsta voel ik het lopen.Is dit bij jullie ook zo ?
En weten jullie iets te doen tijden deze periode zodat ik er niet veel van ondervind ? Ook voor s’nachts eigenlijk… xx

Je regels?

Als je je regels hebt?

ongesteld, toch?

Menstruatie.

Dat heb ikzelf niet, maar ik ken wel meisjes die dat hebben. Zij gaan dan 24/7 achter msn x]

Oh. Nou ik ben aan de pil dus ik heb het niet zo erg.

Waarom noem je het je regels?

Gebruik een tampon.

hmhm, je erover heen zetten. En zoveel mogelijk bezig zijn, lopen en sporten want dan is het het snelste weer over :]

ik weet niet of je uit belgie ofzo komt, maar in belgie noemen we het inderdaad regels =d x

naja ik zit het liefste dan ook op de bank XD een kruik erbij is zalig! Voor de rest weet ik niet echt iets. ongesteld zijn blijft stom :stuck_out_tongue:

Ik doe gewoon mn ding met een klein beetje humeurigheid :slightly_smiling_face:

In Belgie noemen we dit inderdaad ook wel je regels ;p
Volgens mij helpt een tampon wel, zo voel ik me ook sowiso properder dan met maandverband.

hahaha.
Regels = Ongesteld zijn.
Zo zeggen we dat hier in België :stuck_out_tongue:

Hahaha ja regels klinkt bij ons netjses vind ik :d

Haha idd regels klinkt bij ons beter als ongesteld (vind ik)
Hoe dan ook, dat had ik vroeger ook, ik bleef zolang mogelijk ergens zitten, omdat ik het haatte om op te staan
Maar toen ben ik overgeschakeld op tampons en WAUW, zoveel makkelijker!

Sorry, maar je zeurt best wel. Ieder meisje/vrouw wordt ongesteld en die kunnen moeilijk allemaal een week per maand thuisblijven. Gebruik een tampon zodat je het niet voelt lopen en slik een pilletje tegen de pijn en je bent klaar.

jij kan ook nooit een iets vriendelijks zeggen, alles stoort je.