Je Profiel

Doe jij veel aan je profiel enzo?? En vind je het leuk om een profiel van een ander te bekijken?? Of weet jij leuke ideeen voor een profiel??
Dump het hier allemaal :grinning:

Ik vind het wel leuk om het profiel van anderen te bekijken, het gewone profiel maar ook de shoplog.
Zelf vind ik het ook leuk om mijn profiel steeds te veranderen enzo :slightly_smiling_face:

ik doe hééll veel aan mn profiel… echt superleuk

Ik doe er best weinig aan… hahahaha.
op girlscene vind ik het forum veel boeiender.

Ik werk ook weleens aan mijn Shoplog & Profiel… Vind het wel leuk :slightly_smiling_face:
Frusterend als het niet werkt met die stomme foto’s…
In het begin deed Wieteke het voor me, nu ik zelf :slightly_smiling_face:

En profielen bekijken vind ik leuk

Ik vind het erg vrvelend dat je met van die codes moet doen zo, ik kan er al nietmeer aan uit O.o
het zou zo moete zyn zoals in word/hotmail &dat je afb gwn kan plakke
vind wel leuk om mensen hun shoplog & profiel te zien^^

oohh haha ik vind het juist superleuk om te doen
ben er hele dagen mee bezig :stuck_out_tongue:

Hah! ik vind het ook heel leuk. Ben er vandaag best lang mee bezig geweest en ben er tevreden mee. :slightly_smiling_face:

ik heb een keer veel aan me pro gedaan en nu doe ik er byna niets meer aan:$

ik vind het wel leuk, maar ga nu zo op vakantie en dan vier weken computerloos…
na de vakantie wil ik nog meer toevoegen en weer veranderen enzo…
eigenlijk gewoon altijd xD

Nee doe er niet veel aan, heb er gewoon wat neergezet, omdat het anders zo leeg was enzo.
Ik bekijk die van anderen eigenlijk ook bijna nooit. .
Vind alleen de shoplog wel leuk…

Check het van andere mensen eigenlijk vrijwel nooit.
Steek zelf liever mijn tijd in het maken van websites.

Ik vind het allemaal leuk :slightly_smiling_face: ook leuk om zelf te bewerken… alleen weet ik nooit zo goed hoe ik hem zal gaan maken :stuck_out_tongue:

Soms dan heb ik er ineens gewoon veel zin in en dan ga ik er mee bezig… :stuck_out_tongue: Ik moet m nu ook maar weer s veranderen… :grinning_face_with_smiling_eyes:
k vind het ook leuk om ze te bekijken maar ik ben liever bezig met mijn eigen profiel :grinning:

Ik heb er meestal niet zin in , en als ik t doe dan … druk ik perongelijk op backspage en dan is alles weg wat ik al had gemaakt ! en dan doe ik er geen moeite meer voor :stuck_out_tongue:

Weet iemand hoe ik een filmpje op m’n profiel zet?
Heb het al een paar keer geprobeerd, maar lukt niet… <_<

Dat heb ik ookk! -.- echt F*cking iritant xD

ik doe nix aan me profiel ^^

• geen zin in
  • zou niet weten hoe het moet
    xxx <3

Ik vind het leuk!! XD Eerst eigenlijk niet, omdat het met imgshack niet lukte om foto’s op te laden, maat met tinypic dan weer wel…
En ik vind het leuk om dat van anderen te belijken ja.

Ik vind het wel makkelijk, ik zou er echt geen hele dag mee bezig kunnen zijn :x