Wat vinden jouw ouders over je kleding, en mag je alles aan van ze wat je leuk vindt? Vertel het hier, ik ben benieuwd.
X
Wat vinden jouw ouders over je kleding, en mag je alles aan van ze wat je leuk vindt? Vertel het hier, ik ben benieuwd.
X
Mijn ouders vinden mijn kleding stijl wel leuk eigenlijk (tenminste wat ik hoor hè =p) Heb niet echt 1 stijl, maar meestal is het; vrouwelijk. En soms ook juist weer ‘stoer’ dus je kan me de ene dag vinden op stiletto hakken en de volgende dag op sneakers =D
Eigenlijk mag ik wel alles aan wat ik leuk vind ja… Want wat mijn ouders niet leuk vinden is; alles té, té kort rokje, té laag shirtje zodat het villa schoon zicht wordt etc… Maar dat vind ik ook niets, dus dat komt goed uit =p
En bij jou Ninaa_tjee?
van mij vinden ze het wel goed omdat ik me redelijk standaard kleed zeg maar maar mijn broer en mn zus gaan nogal richting skater/gothic achtig iets (sorry voor de hokjes ) dus dat vinden ze niet helemaal geweldig
Mijn moeder is het over het algemeen wel eens met mijn kledingsmaak, maar mijn vader ziet me liever in een spijkerbroek + vest + “normale” schoenen. Dus als ik een jurkje aanheb en een maillot dan zegt hij altijd dat ik gewoon een broek aan moet doen enzo, en soms maakt mij dat nogal onzeker, maar voor de rest trek ik me daar niet zoveel van aan.
Meestal vind mijn moeder mijn kledingsmaak wel mooi,
Soms vind ze het lelijk.
Jep bij mij hetzelfde Of dan draag ik eens hakken, zegt ie dat ik beter ‘‘normale’’ schoenen aan kan trekken. T___T
Mijn ouders vinden dat ik me te stoer kleed, ze zouden eigenlijk liever willen dat ik rokjes enzo draag, maar mn ouders verbieden me niet om iets te dragen.
Mijn ouders vinden eigenlijk altijd alles leuk, hebben nog nooit gezegd dat ik iets niet aan mocht of dat iets niet mooi was ofzo… prima vind ik
jaa dat heb ik ook dan zegt m’n vader: doe je dát aan naar school?
Mé oudrs vinden (denk k) mn kleren wél goed! Soms zeggn ze wel dat mé schoene op niks trekken (verslete All Stars) Maar voor de rest geen opmerkingen!!
_x
Mijn moeder is zelf ook best van mode enzo, gaat vaak winkelen enzo, ik ben een soort kopie van haar, ze vind ook eigenlijk alles leuk dat ik draag xD Mn pa vindt het leuk als ik iets netjes aandoe, zoals een jurkje. Hij vindt shoppen ook leuk, hij gaat zelfs soms mee met mijn moeder en ik. Over het algemeen mag ik alles aan, behalve mijn sleehakken die ik bij asos net heb besteld, die mag ik van hem niet aan naar school.
Hoe ik me nu kleed, vinden ze geen probleem.
Ze vinden het wel raar dat ik vooral mijn kleedgeld aan sneakers wil uitgeven. Maar ik mag dragen wat ik wil (behalve dan zo goed als naakt).
ik mag wel allees aan. veel van mijn kleding zou mij moeder ook dragen als ze mijn figuur had:P
Mn moeder vind mijn kledingstyle wel leuk… ik draag veel zwart, dat droeg zij vroeger ook veel. xD
Hmm ik hoor mijn ouders daar nooit over.
Weleens dat ik te veel zwarte vestjes had xD
wat ik wil mag ik dragen.
behalve te korte truitjes en rokjes etc.
het moet niet slutty worden.
ik mag echt alles dragen…
mn moeder zegt: jaa jij moet erin lopen niet ik he… xD
Mijn ouders doen niet moeilijk over kleding. Ik heb ook nog nooit gehad dat mijn ouders iets verboden om aan te trekken. Mijn moeder zegt wel eens dat ze bijv. een paar schoenen niet zo mooi vind. Maar als ik ze toch wil kopen dat moet ik dat vooral zelf weten, want ik moet er mee lopen =P. Ik geloof dat mijn ouders vooral erg blij zijn dat ik geen merkenneuker ben x] Mijn moeder vind het geloof ik wel leuk dat ik me niet zoals de doorsnee mens kleed. =P En dat ik geen kak madame ben. (zoals menig persoon op mijn school. =P)
meestal wel leuk, zolang het maar niet te extreem word…
En mijn moeder klaagt wel eens dat ik teveel zwart draag.
en de kettingen aan mijn broek enzo vinden ze ook niet echt wat.
achjah trek me dr nie zoveel van aan… ^^
Oh, mijn vader hoor ik daar niet over, mijn moeder vindt 't altijd leuk.
Met haar shop ik ook vaak.
Het moet alleen niet te slutty worden, maar dat vind ik zelf ook :" D