Je mooiste foto

En het niveau daaaalt, en daalt.

Ik denk dat jij jezelf overschat.

OMGOMG LOLOLOLOL GRAPPUG.

juist.

Je negeert m’n reacties :") Citeer dan.

Haha nee ik snap het!

Genoeg nu, we gaan weer ontopic. Dat gezeur moet maar eens opgehouden zijn. Dat geldt ook voor Barbie17, ik neem aan dat je inmiddels echt wel door hebt hoe er op je gereageerd wordt, hou hier gewoon rekening mee in plaats van steeds discussies blijven uitlokken door de foto’s die je post. Dat jij dat soort foto’s leuk vindt en dat jij je daar goed bij voelt, vind ik helemaal prima, maar je hebt echt wel door dat ze steeds blijven plaatsen zorgt voor discussies dus ook jij kunt wat doen aan dit gedoe.

Mijn mening is een mening, logisch. Maar voor de 1000e x als zo’n meisje of vrouw van 18 jaar nog zulke fotos van zichzelf plaats, kan ik me zo aan ergeren. Ik noem haar geen zelfverzekerde, goed geschoolde vrouw maar eerder een *%&@$@ en als jullie het niet eens erg vinden dat zulke meiden dat doen, dan snap ik dat echt niet.

Ik ben benieuwd of jij jouw mooiste foto hier nog zou durven te plaatsen. :’)

NIET ingaan op barbie.
Het is een lieve meid maar ze luisterd niet. Heb dit vaker gehad met Barbie17

Kan je 't topic niet beter gewoon sluiten en een nieuwe maken? Deze doet toch vervelend met de laatste pagina.

Al gedaan scrol naar boven?

Mijn mooiste foto? die zou jij meteen jatten greet,

omg jah fappuh op jauw lekkere koppiej

Hahaha…

FluffyPet, lees gewoon eens de reactie van Phaedra en KAP ERMEE. Het is nu genoeg, smoel houden.

Ja, dat laatste moest er even bij, voordat ik weer commentaar krijg.

Ik heb je al geciteerd hé, gezien’?

zucht, ja, lieve schat, je hebt me geciteerd. Maar ik zie niet in hoe ik in DIE reactie haar aanmoedig?

Kan jij ff goed Nederlands typen? Voordat je dat zegt tegen andere btw -…-

Nee dat je weg zou gaan nerd